Rje #129480 Kami: kde by sa dalo oboznamit s prepoctami ekonomickej efektivnosi - vyhodnosti jednotlivych druhov dopravy
to o rozdielnej strukture nakladov by ma zaujimalo, skusite priklad porovnania elektricka a t-bus, pre trat dlhu najmenej 6 a najviac 12 km, ktora este neexistuje, s rovnakym poctom poziadaviek vo fronte v 24-hodinovom cykle,
o tom vyuzivani novej elektricky vacsim poctom cestujucich ako L95 nepochybujem, ale nie z dovodov, ktore ste uviedli, ale preto, ze v organizacii sa vykonaju take opatrenia, ktore budu nutit cestujucich k vyssiemi vyuzivaniu, problemom vsak bude zabezpecenie prestupov, lebo naraz pride na Safarikovo nam. ovela viac cestujucich ako pri L95, okrem toho je otazny osud L50 a L78, po moste premavat nebudu, takze cast cestujucich z tychto liniek asi bude nutena vyuzivat novu elektricku, ak cestovali na Mlynske Nivy, dost tazko uverit, ze by sa vozili elektrickou aj v useku za Safarikovym nam.
to o rozdielnej strukture nakladov by ma zaujimalo, skusite priklad porovnania elektricka a t-bus, pre trat dlhu najmenej 6 a najviac 12 km, ktora este neexistuje, s rovnakym poctom poziadaviek vo fronte v 24-hodinovom cykle,
o tom vyuzivani novej elektricky vacsim poctom cestujucich ako L95 nepochybujem, ale nie z dovodov, ktore ste uviedli, ale preto, ze v organizacii sa vykonaju take opatrenia, ktore budu nutit cestujucich k vyssiemi vyuzivaniu, problemom vsak bude zabezpecenie prestupov, lebo naraz pride na Safarikovo nam. ovela viac cestujucich ako pri L95, okrem toho je otazny osud L50 a L78, po moste premavat nebudu, takze cast cestujucich z tychto liniek asi bude nutena vyuzivat novu elektricku, ak cestovali na Mlynske Nivy, dost tazko uverit, ze by sa vozili elektrickou aj v useku za Safarikovym nam.
Aaacko