#12923" KLF - Však kmeňový vodič môže "z voľného" tiež jazdiť všetky linky a obe vozovne:-). Sám som to tak robil a vďaka tomu môžem povedať, že som prejazdil celú BA sieť a všetky linky so všetkými typmi vozidiel, vrátane súpravy na 13 a podobne:-).
I.
I.
si
| |
| /|
| X |
|/ |
| |
dufam ze sa to da pochopit.) Potom ak su obojsmerne vozidla, tak jednoducho vlak (elektricka, suprava elektriciek) prejde za tento kolajovy utvar, vodic prejde cez vlak do riadiacej kabiny na opacnom konci vlaku a cez vyhybky prejde vlak na kolaj do opacneho smeru a vracia sa nazad.
Obdobnym sposobom sa napriklad "otacaju" aj supravy metra v Prahe
Rovnako sa tato kombinacia da pouzit aj na jednokolajne vyluky (da sa na vylukovom useku premavat kyvadlove, pripadne so zdrzanim a da sa cezen realizovat aj vyjazd - dojazd do prevadzkyschopnych usekov)