Ja stale vravim, ze na elektrickovu trat do Petrzalky by bolo treba nasadit obojsmerne (a podla moznosti aj nizkopodlazne) elektricky. Tym padom by pred kritickymi miestami stacili dve vyhybky a nebolo by potrebne budovat priestorovo narocne obratiska.
hroch2
co sa tyka, centralnych krizovatiek, tie by sa predsa ODLAHCILI, nie? ked nebudu auta jazdit po starom moste (fsaq z neho sa do centralneho centra aj tak nedostanu, jedine tou odbockou z dostojevskeho a ja osobne tam mavam hystericke zachvaty...), tak vodici, co budu chciet ist k ASMN, na trnavske a mileticku, prip. do centra, a opacnym smerom do pertrzky, pojdu cez most kosicka, a vodici, co budu chciet ist do petrzalky od karlovky, stanice a od mytnej pojdy na novy most (opacny smer sa dnes zo stareho mosta neda)...
takze si osobne myslim, ze vylucenim IAD zo stareho mosta by sa doprava v centre odlahcila, nie zahustila a z dostojevskeho radu by sa vsetci petrzalcania presunuli na zrekonstruovanu kosicku a landererovu, ktore by to mali zvladat lepsie prave preto, ze most kosicka by mal byt kapacitnejsi...
ehm... pochopili ste ma? lebo som sa tak zamotal, ze sa teraz uz nechapem ani sam