martin: yle si ma pochopil. Ja som myslel , že dať možnosť výberu vodičom či áno alebo nie doplnkový preto, avy sme DPB zobrali argument, čo keď nám budú vraždiť vodičov. Potom by sme mohli povedať, každý vodič sa royhodne, či chce podstúpiť to riyiko. Samoyrejme každý vodič, by si chcel privyrobiť.
Ten most by mal mať kapacitu 80000 vozidiel za hodinu, čo je dosť. Ale mal tam byť pruh pre busy a eliny, to je jeho blbá stránka. 2x2 pruhy pre autá bz aj tak zostali.
Ak bude namiesto y z a opačne tak sorry je to tu naopak.
Ten most by mal mať kapacitu 80000 vozidiel za hodinu, čo je dosť. Ale mal tam byť pruh pre busy a eliny, to je jeho blbá stránka. 2x2 pruhy pre autá bz aj tak zostali.
Ak bude namiesto y z a opačne tak sorry je to tu naopak.
klimo
- lavka pre pesich
- 2 jazdne pruhy pre auta
- 2 elektrickove pruhy
- priestor pre cyklistov.
elektrickovy pas by som oddelil nejakym vysokym obrubnikom od gumokolov a dal tam kryty povrch (asfalt). Tento pruh by bolo mozne v pripade mimoriadnej udalosti vyuzivat pre zvysne prostriedky MHD (bus, prip. T-BUS), vozidla zacharannej sluzby, policie, poziarneho zboru. Aby tam nevliezol ziaden "tiez panboh", tak tento pas by bol monitorovany kamerovym systemom policie.
krizovanie na Safku by som asi riesil mimourovnovo - auta podjazd (ak to ale dovoli spodna voda, nad tym sa tu nikto nezamyslal), prip. urovnovo.
Martiner: auta na nabrezi ti urcite nedovolia ochranari - v pripade akejkolvek havarky by bolo obrovske riziko toho, ze sa ti olej, benzin/nafta dostane rovno do Dunaja
all: Most Kosicka je uz schvaleny tak, ako je. je to dost nafigu, pretoze zachvilu na nebude stacit. Takze s tym teraz uz nic nespravime. Ja len dufam, ze Durkovsky je natolko rozumny, ze vyhadze nekompetentnych ludi z magistratu a zacne robit nieco s MHD.
MHD je sice fajn, no v sucasnosti by som asi aj ja radsej pouzival auto - je zial na 90% rychlejsie nez MHD (aj so rannou zapchou na nabrezi som na Prievozskej rychlejsie nez kombinaciou elina9 + trolik 208 a to mam odsledovany taky spoj, ze mi na seba nadvazuju. Nehovoriac o tom, ze cestujem ako sardinka v konzerve). Ale zase na druhu stranu, v pripade dobre fungujucej MHD s kratkymi intervalmi prestava mat zmysel - pridem na miesto A odtial pesi na miesto B stadial na najblizsiu zastavku a hura domov. Nemusim sa vracat pre auto, hladat miesto na zaparkovanie a pod.
Sorry za dlhy prispevok.