hroch2: cca 1,5-2 m od muzea (lavy obrubnik uz existuje, ale na uzsej ceste - sucasna by sa rozsirila o nejaky kus). Miesta je tam dost, minule som si to bol overit.. Tych par stromov by sa vsak muselo presadit na ine miesto (teraz nemyslim park pred muzeom, ale stromy pri osobnom pristave). S pozemkami by som si az take starosti nerobil, su aj pravne paky ako ich ziskat.
klimo: ochranari by tiez nemali byt problem, ked havaruje auto na novom moste, je riziko podobne az vacsie. Gumokoly prepravujuce nebezpecne chemikalie maju vjazd do centra zakazany. A ked s tym nie je problem na devinskej ceste.
Netvdrim, ze to riesenie je idealne, urcite je vsak lacnejsie a ma vyssiu priepustnost ako podjazd. Okrem toho vchod do tunela by Vajanskeho nabrezi na krase rozhodne nepridal
, staci sa kuknut na Suche myto.
klimo: ochranari by tiez nemali byt problem, ked havaruje auto na novom moste, je riziko podobne az vacsie. Gumokoly prepravujuce nebezpecne chemikalie maju vjazd do centra zakazany. A ked s tym nie je problem na devinskej ceste.
Netvdrim, ze to riesenie je idealne, urcite je vsak lacnejsie a ma vyssiu priepustnost ako podjazd. Okrem toho vchod do tunela by Vajanskeho nabrezi na krase rozhodne nepridal

klimo
- lavka pre pesich
- 2 jazdne pruhy pre auta
- 2 elektrickove pruhy
- priestor pre cyklistov.
elektrickovy pas by som oddelil nejakym vysokym obrubnikom od gumokolov a dal tam kryty povrch (asfalt). Tento pruh by bolo mozne v pripade mimoriadnej udalosti vyuzivat pre zvysne prostriedky MHD (bus, prip. T-BUS), vozidla zacharannej sluzby, policie, poziarneho zboru. Aby tam nevliezol ziaden "tiez panboh", tak tento pas by bol monitorovany kamerovym systemom policie.
krizovanie na Safku by som asi riesil mimourovnovo - auta podjazd (ak to ale dovoli spodna voda, nad tym sa tu nikto nezamyslal), prip. urovnovo.
Martiner: auta na nabrezi ti urcite nedovolia ochranari - v pripade akejkolvek havarky by bolo obrovske riziko toho, ze sa ti olej, benzin/nafta dostane rovno do Dunaja
all: Most Kosicka je uz schvaleny tak, ako je. je to dost nafigu, pretoze zachvilu na nebude stacit. Takze s tym teraz uz nic nespravime. Ja len dufam, ze Durkovsky je natolko rozumny, ze vyhadze nekompetentnych ludi z magistratu a zacne robit nieco s MHD.
MHD je sice fajn, no v sucasnosti by som asi aj ja radsej pouzival auto - je zial na 90% rychlejsie nez MHD (aj so rannou zapchou na nabrezi som na Prievozskej rychlejsie nez kombinaciou elina9 + trolik 208 a to mam odsledovany taky spoj, ze mi na seba nadvazuju. Nehovoriac o tom, ze cestujem ako sardinka v konzerve). Ale zase na druhu stranu, v pripade dobre fungujucej MHD s kratkymi intervalmi prestava mat zmysel - pridem na miesto A odtial pesi na miesto B stadial na najblizsiu zastavku a hura domov. Nemusim sa vracat pre auto, hladat miesto na zaparkovanie a pod.
Sorry za dlhy prispevok.