riko: este raz spat k tej plnicke CNG v areali DPB. Mas spolahlivo overenu informaciu o tom, ze zadavatel poslal na magistrat materialy k zameru v elektronickej forme? Alebo to v SPP napisali vo Worde, ale na magistrat poslali vytlacenych 40 listov A4? Minule #12617) si totiz pisal, ze cely zamer bol spracovany v elektronickej forme, tak reku mozno si insider...
si
umiestnenie kolajiska do stredu medzi 2 jazdne pruhy aut ale vytvori niekolko problemov:
1. ak sa stane havarka na ceste, gumokoly to bud budu obchadzat cez kolajisko alebo to nebudu mat ako obchadzat (a uviaznu tam aj busy)
2. na petrzalskej strane mosta musis prejst s tym jazdnym pruhom cez trat (kolizie a pod).
Ked, tak radsej dat v smere od rakuska: lavka pre pesich a cyklistov, 2 jazdne pruhy pre auta, 2 kolaje pre elektricky (aspon sa tam nebudu chodit motavat ludia a bude moct byt otvoreny zvrsok :-)) zaroven to umozni rovne pokracovanie trate z mosta dalej do petrzalky...
hroch2: ja som nikde nepisal ze je nutne obe petrzalkse vetvy budovat naraz (akurat by bolo dobre nechat na novostavanom mozte priestor pre umiestnenie kolajiska, ale vzhladom na to ze to je uz podpisane, je to pase:-( ), a ked si precitas neake moje "projekty" tak je tam pisane aj inych radialach, ze musia mat vzdy prepoje na susedne radialy (kvoli eliminacii zranitelnosti). Dubravcania a karlovestania ti urcite nepovedia nic dobre na to, ked neaky pako skonci pri tuneli alebo PKO v kolajisku a nic na celeh dlhociznej radiale nepremava. (moje projektiky by v takomto pripade fungovali tak, zeby elektricka od botanickej zahrady odbocila do mlynskej doliny, presla by na radialu od lamaca a tunelom popod kramare cez hlavnu stanicu k NBS, odkial by sa napojila na povodnu trasu.