Videl som STUDIE (pozdravujem Rika ;)) rekonstrukcie Stareho mosta a nepamatam si zeby bol nejak extremne siroky. Ale bola tam studia, ktora sa mne pacila a ta vyzerala takto:
Po okraji pas pre chodcov, v strede pas pre automobily a po druhom okraji pas pre elektricky. Dalsia co sa mi pacila bola podobna - po okraji zas pas pre chodcov a potom pasy: auta, eliny v strede a auta.
Boli tam aj studie bez elektriciek. Takze co som tym chcel povedat - auta tam jazdit pravdepodobne budu.
(U nas na stavebnej som si to pozeral.)
Po okraji pas pre chodcov, v strede pas pre automobily a po druhom okraji pas pre elektricky. Dalsia co sa mi pacila bola podobna - po okraji zas pas pre chodcov a potom pasy: auta, eliny v strede a auta.
Boli tam aj studie bez elektriciek. Takze co som tym chcel povedat - auta tam jazdit pravdepodobne budu.
(U nas na stavebnej som si to pozeral.)
riko
ja by som bol teda za kompromis, že Starý most by mal takéto pruhy: 2x elina + 3 pruhy pre automobily, kde jeden by bol vždy vyhradený pre MHD ráno do mesta, popoludní do Petržky, pretože 4 pruhy x 3,5m + 2x cca 3,5m pre eliny + 2x 1,5m pre chodcov a cyklistov = 24m šírka mosta a to neviem kam by sa dalo zaústiť na Šafku. Pri 3 pruhoch by to bolo 20,5m a to by už hádam nejak dalo natrepať.
Takže môj názor je nevylučovať IAD, lebo je to pri 3 vnútromestských mostoch luxus, ktorý si nemôžeme dovoliť.