2636 sa asi vyradí ale (no niesom expert do autobusov) mohla by sa pouzit aspon predna cast ?? ta nedopadla az tak zle ako zadna..ma sice nejake odreniny na boku a v predu ale to sa da urobiť a zachranit klbak pred vyradenim..zadna čast by sa použisa s vyradeneho pripadne takeho ktory ma neopravitelnu prednu časť..



si
pokial vodic autobusu ostal na priecesti visiet, mal o tom okamzite informovat dispecing zeleznic (bud on alebo dispecer DPB, ale aj tak, PZZ sa v tomto pripade aktivuje az ked je vlak mimo stanice a medzi stanicou a priecestim uz nie su ziadne navestidla (a na zeleznici ich nastastie na rozdiel od cesty nemozes pchat kazdych 10 metrov
rusnovodici si nemyslia az do poslednej chvile ze sa to pohne, ale z principu fungovania vlakovej brzdy ty ako cestujuci vo vo vlaku alebo externy pozorovatel len tazko odhadnes kedy prave rusnovodic vypustil vzduch z brzdoveho potrubia (ak si dobry pozorovatel tak vo vlaku sa to zaregistrovat da, zmeny tlaku v brzdovom potrubi je pocut chvilu predtym ako vlak zacne brzdit))
a za umiestnenie kamier k priecestiam som vsetkymi 10timi... ale tym by si zistil len aki su vodici cestnych vozidiel k....