Reakcia na: 810zssk #127691:
len počas toho ako budu robiť tunel..lebo keby že tam ostane tak v meste bude lepsi interaval ako na račianskom myte počas špičky..veď napr. nam.L.S. - L1, L4 ,L5 ,L9 ,L11 ,L12 ,L13 ,to by bolo pri 12 minutovam intervale dost napchate ..za tri min. 2 električkove supravy..
Ike
Totiž ono DPB proklamoval v roku 2000 nejaký systém, od ktorého sa odvíja linkovanie, tarifa a pod.
Si myslíš, že keby v Dúbravke zrušili eliny a nahradili by ich zdvojenými obnovenými spojmi 105ky, ktoré by stáli na každej tretej zastávke, že by neboli plné?
133 mám stále v oku, pretože tam nasadzujú Solarisy - primárne určené do Petržalky. Stavím sa, že keby sme mali Van Hooly, tak prvá linka, kam pôjdu bude 133.
A potom sú tu ďalšie veci:
načo tam vôbec zastavujú električky?
načo sa budovala trolejbusová trať a celé to divadlo okolo obratiska?
načo sa kupovalo 6 nových trolejbusov?
Je fér, keď si dlhodielčan zaplatí do centra 15min lístok a napr obyvateľ krasňan musí drahší, len pre to, že mu tam nechodia najnovšie autobusy?
Tú linku by som bral naozaj, keby bola len posilová (t.j zopár ranných odchodov), ale nie, že chodí do 6tej... veď to je smiešne...
odporúčam pozrieť sa na také Východné