Martin Fundárek:
pri tomto type "rozmýšlania" je iba jedno riešenie, takúto geni(t)álnu hlavu položiť na kolajnicu a prejsť rušňom
oni asi naozaj rozmýšlajú genitálom
to zistili až teraz, že sú tie trate stratové, však boli vo vláde 4 roky, tak mohli hádam pripraviť koncepčné riešenie, že to zrušia a presunú na kraje alebo na už dopredu vytvorenú regionálnu akciovku
to je sen...
pri tomto type "rozmýšlania" je iba jedno riešenie, takúto geni(t)álnu hlavu položiť na kolajnicu a prejsť rušňom
oni asi naozaj rozmýšlajú genitálom

to zistili až teraz, že sú tie trate stratové, však boli vo vláde 4 roky, tak mohli hádam pripraviť koncepčné riešenie, že to zrušia a presunú na kraje alebo na už dopredu vytvorenú regionálnu akciovku
to je sen...
hroch2
ako tretiu vec zacnes premyslat nad unifikaciou - ta totiz umoznuje jednoduchsiu identifikaciu mojich aktivit. uz som tu o tom kedysi davno pisal a divim sa tomu dodnes: preco ma DPB vozy vsetkych farieb a viacerych vzorov (dva lomene pasy v x variantach, nelomene pasy, modro-striebro-cerveny nater, cierno-bielo-cerveny nater...)? do prdele, ved aj blby SAD ma autobusy vsetky rovnake! vsetky primestske linky maju jednotny bielo-modry nater (mozno na par vynimiek ako je GRANUS do gajar
ak by sa podarili tieto tri veci, bude mozne povedat, ze DPB ma komunikacnu strategiu... ked bude mat jednotne vozy a - nech ma slak trafi - napriklad vizitky
v globale som totiz za a viem si zivo predstavit vodicov v rovnosate typu tricko+nohavice+siltovka...
mimochodom, pisem rocnikovu pracu na temu "komunikacia podnikov hromadnej dopravy"... dam precitat, teste sa