Synček, ty si zrelý na fackun. Trepeš tu absolútne momotiny (podĺa teba asi bude Škoda 21Ab, absolútne najhorĺavejší autobus, na plyn a trolejbusy 14/15Tr zrejme tiež) a ešte si drzý na ĺudí, ktorí tomu, na rozdiel od teba, rozumejú.
Vrchol hluposti, ked mesto ako LM kupuje 4dverovy SOR NB 12 (pricom iba 1.dvere pouzivaju na nastup) . Podla mna tento voz je skor tak na letisko a nie do premavky MHD.
vyjadruj sa normalne, vyrazy ako kravina si nechaj pre svojich kamaratov ostatnych pepounov ked sa budete bavit pri pive , ze ty si necetl tak so sa mam ja teraz,? na webe som hladal obrazky horiacich autobusov kedysi a poviem ti ze vacsina bola zjavne na pohon zemnym plynom kedze mali na streche zasobniky, ci uz to bol solaris alebo ina znacka. A o povodcovi poziaru sa snad nemusime bavit, je to porucha elektroinstalacie kedze len malo inych veci moze sposobit poziar...napr prerusenie privodu paliva a jeho vytecenie na rozhoruceny motor. Ja sa vyjadrujem k SORom ktore jazdia v Bratislave popripade ine slovenske mesta co su zvacsa tie hrbate jedince alebo tie starsie ako ich kolega nazval kindervajcia na ktorych nekritizujem nic ine len design. Tak ma tu laskavo nechytaj za slovicka
Ale aj tak. Načo trepa do autobusu viac dverí? Aj tak sa vodiči sťažovali, že majú prievan a tak prvé dvere neboli používané a boli tam na okrasu... Nepoviem, že by sa to hodilo napr. na 95, ale inde je nezmysel dať ešte viac dverí...
Práveže ja som za obmedzovanie dverí... Určite by ma tu nepotešili 4 dvere na krátkom autobuse. Je pravda, že urýchlujú nástup/výstup, ale na druhej strane sú tu väčšie tepelné straty. Menej miesta na sedenie... Ja som spokojný s 3 dverami.... Napr. ak ideš do Rakúska/Nemecka a inde zistíš, že väčšina autobusov má práve len 2 dvere a na kĺobovom 3. Preto to má aj MB Citaro v základnej výbave tak a nie 4...
Alebo to bolo tym ze sme tu mali prototyp ? Ono SOR je dobra znacka (len si tu kazi reputaciu tymy kindervajcami) - a do Bratislavskej MHD by sa taky 4 dverovy 12 metrovy alebo 5 dverovy 18 metrovy SOR hodil ako sol
Tak takovouhle krávovinu jsem ještě v životě nečetl. Víš vůbec co způsobilo požár bratislavského Solarisu? Víš, že největším zdrojem požárů ve vozidlech je elektroinstalace?
Mám pocit, že se oba bavíme o dvou různých autobusech. Ty o řadě BN, já o řadě NB. Co se týče toho čekání 10 let, pokud vím, v Bratislavě patří i staré SORy mezi velmi solehlivé autobusy. A mimochodem, v ČR jezdí už 12 let staré SORy.
Mimochodem, SOR má delší tradici než Solaris. A hlavně, tradice má společného se spolehlivostí co?
sak pockaj 10 rokov od dodania ? a ja som pisal tiez cisto svoj subjektivny nazor. a podla mna su otrasne riesenim interieru, designom (ale nato sa vykaslat, aj tedom vyzera ako Quasimodo ?) a ked zoberiem tie mensie typy tak taku hlucnost (teraz nemyslim vo vnutri) by som rozhodne necakal, na porovnanie napr Irisbus Crosway ten si potichu pradie. Proste pre mna je SOR znacka bez tradicie a povazujem ju za to najhorsie co jazdi v Bratislave medzi novsimi vozidlami (ktorych bohuzial nieje mnoho), Tedom a Solaris su lepsia alternativa. Solaris pri podmienke ze odstrani detske vady a nebude horiet ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
M3go