Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MiroBA #125284:
Ja by som skôr povedal že niekde by sa hodili supravy typu k2+t3 lebo niektore spoje su fakt moc vyťažene.
Reakcia na: Mike #125266:

Ježííš teraz som ja ozaj tupec.
Na 14 som úplne zabudol. Jasné. Tak za to ma môžte právom zďubať.

To mi ušlo sa ospravedlnujem.

Ale aj tak na 14ske by sa možno uživili tiež dvojčatá. Chodí slušne napnená až preplnená.
Reakcia na: Majo #125279:
Pekne povedane....ale neviem co stale vsetci mate s 3-clankovymi vozmi. viete velmi dobre..ze koli takym prkotinam, ako su napr heveri sa nekupia. ako raz povedal jeden nemenovany z vedenia, nekupima, nedokazeme to nakolajit, je to dlhe...
Reakcia na: m@rtin #125276:
Záhradník ani nepozná LV, takže pochybujem, že z hlavy pozná typy Varii LF. ?
Reakcia na: 810zssk #125265:

Na tvojom mieste bz som teraz bol ticho -Práve ty bol z tých, čo ma prednedávnom skalopevne presviedčali že linkou č 3 nikto dokopy nejazdí, že je treba vôbec zrušiť nieto sólo vozen dávať. Teraz akože odrazu chodí plná?
Reakcia na: m@rtin #125276:
Zahradník ani nevie, čo je to LF6. Slovenská legislatíva takú dlhú električku, samozrejme, neumožňuje.
Reakcia na: Sommelier #125270:
Máš v sebe aspoň nejaké základné logické myslenie? Asi nie... Inak by si totiž zo seba nevypotil tú blbosť o urýchlení nástupu v prípade K3. Ak sú jedny dvere v NP časti a ostatné vo vysokopodlažnej časti, pobyt vozidla v zastávke sa tým neskráti ani o sekundu, lebo síce v stredných dverách už budú všetci nastúpení, ale v ostatným dverách budú nastupovať rovnako dlho ako doteraz. Čo sa týka "trápenia starších ľudí" - K3 by túto situáciu len a len zhoršila. Lebo zatiaľ čo v súčasnosti sa štverajú po schodoch aspoň za kľudu vozidla, v prípade K3 by museli prejsť rovnako vysokými schodmi tiež, a to navyše počas rozjazdu a brzdenia vozidla (v prípade nástupu cez prostredné dvere, lebo aj tak by musela väčšina z nich prejsť do vysokopodlažnej časti), čo by mohlo spôsobiť, že by spadli. Miest na sedenie má K3 v NP časti tuším 6, v prípade, že by tam bol kočík alebo invalidný vozík ešte menej. Kapacitou obratísk som neargumentoval, lebo je to blbosť - dĺžkovo je K3 porovnateľná s 2xT. Som rád, že nám tu o doprave nerozhodojú takí "odborníci" ako Ty alebo MiroBA, lebo to by sme dopadli...
Reakcia na: m@rtin #125276:
ULFy su až tak drahe? Som myslel že keď ich ma Viedeň tolko že nepatria medzi drahe
Reakcia na: MiroBA #125191:
Si za to účtujú cestovné ako limuzínou keby si šiel ?
Reakcia na: Mar.z.y #125273:

LF6? To chcete koupit 60 m dlouhá vozidla? Umožňuje to slovenský zákon?

15T je v současné době po ULFu asi nejdražší tramvaj na trhu. Nepředpokládám, že je DPB koupí, i když bych je Bratislavě přál.
Reakcia na: S499.1023 #125175:
Tak sa opýtame ostatných či veria tej "145" na Solarise. Uvažuj tam úzke uličky aké sú a aj rozsah toho objemného priestoru pre kočíky! Na stojáka tam nedostaneš viac ako 80 ľudí a ak veríš tej 100, tak je to tvoj problém... ale skús namiesto vysedávania za PC a písaním tvojich dohadov aj dojsť sem do BA a ráno sa odviesť linkou 88 keď je plná. Môžeš mať x-vedomostí o doprave no pochybujem, že nejaká literatúra rozpisuje o kapacite Solarisu. Viezol si sa v tom 15 metrovom Solarise? Tak ako ty mne dávaš odporúčania keď robím svoje šotonávrhy linkového vedenia v BB, TN, TT atď. tak ja tebe vrele odporúčam dojsť si sem a okúsiť ten Solaris na 88 a 96 počas špičky ? si vítaný ?
Reakcia na: Majo #125231:
ako keby som vedenie dpb počul. Keď zunifikujeme úplne všetko , tak snáď klesnú náklady natoľko, že budeme ziskoví.. Zaujímavé, že polovica dopravných podnikov v ČR funguje a ako slušne. A podporili rôznych výrobcov, rôzny výskum a vývoj, ktorý sa dá zoširoka uplatňovať.
Môžeš zunifikovať dvojkĺbový autobus pre trolejbus na električku, ktorá bude jazdiť aj v plytkom tunelY s možnosťou jej budúcej unifikácie s tgv. Sa ešte dohodni na vláde na šrotovnom.
Reakcia na: Ámos #125267:
Dúdam, že kúpi Škody 15 T ForCity
ale keď som saa rozpraval s p. Záhradníkom hovoril, že to budu Varia LF3 alebo LF6 ale neviem o tom, že by LF6 existovali
Reakcia na: fanatikmhd #125251:

Mohu se zeptat proč?
Reakcia na: Majo #125244:
vycházel jsem z údajů pro rok 2008. Proto jsem uvedl v Košicích 6 nízkejch kačen. V Brně jezdí samozřejmě 13T, nevím proč píšu 14T. Vektra byla právě tento týden odtažena na opravu do Škodovky. Co s ní bude dál nikdo neví, možná se vrátí do provozu.
Reakcia na: Majo #125232:
+ kočík, a urýchlenie nastupovania tam je, aj keď len pri 20 percentách dverí. Však na tú rýchlo stárnúcu Bratislavu sa už nedá pozerať. To je nedôstojné trápenie najmä starších ľudí. A tí by aj K3 privítali. A že ich už mohlo slušné množstvo jazdiť..
Argument ďalší atyp, spravilo by sa len pár kusov je tupota najvyššieho zrna, keby si aspoň kapacitou obratísk argumentoval..
Skôr či neskôr by sa prešlo na nízkopodlažné? Ak si si nevšimol, tak sa ešte neprešlo a vzhľadom na večné ťahanice aj s tým málom čo sa už konečne chce urobiť a obstarať ani nevieme kedy sa prejde. ?
Reakcia na: fanatikmhd #125226:
grc, keby tomu aspon podvozky zakryli
Reakcia na: m@rtin #125233:
u nas je ten Olomouc. Takisto ako ten Pariz a vy a aj Francuzi maju ta Pariz. ?
Reakcia na: m@rtin #125237:
budu tie, kto podnik lepsie podmazne.
Reakcia na: MiroBA #125264:
Zabudol si ešte L14...teda obsluhujú 6 z 13 električkových liniek, skoro polovicu...
"Či vozidlá dlžky K2 je vôbec treba v BA." - to je akože (zlý) vtip ? ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.