martin: moja sestra už snami nebýva, neviem čo všetko jej vadilo ale napr. aj toto. Fakt je ten, že teraz som si uvedomil to čo písal Vladimír že v Prahe by to nešlo zo všade všade. A ja som samozrejme tiež za redukciu liniek, ale vysvetli to ľuďom, ktorý si každé dva roky musia zvykať na nový systém. Zmeny proste nemajú radi, komplikujú im život. Ale zachvílu si zvyknu a sú radi. A ešte niečo. Ako je možné že v Brne, keď padal prvý sneh v tejto zime, im tiež zamŕzali výhybky a to majú kvalitnejšiu údržbu. Mám to z juhomoravského večerníka. Áno máte pravdu údržba v BA je hrozná, no zlepšuje sa to. Oproti roku 1999 a 2000 je MHD v BA neporovnateľne lepšia. To stým HDP sa mi aj tak nezdá, lebo ak Praha produkuje 60 a zaberá 1/10 územia ČR tak na ostatné desatiny by pripadalo 4,444444%HDP- TO JE BIELORUSKO.
Kockac. jasne že im nie je jedno keď sa uthnú s kĺbom
ale či kvape olej, či nesvieti polovica vnútorného osvetlenia, alebo iné blbosti. Ja keď to vidím tak ma to sere. Ich trápi -kúrenie, sedačky, transparenty no aby v nich bolo sucho. A keď píšeš o zveličovaní tak ty si použil hodne nadsázky.
Neoplan: tie vlečňáky sa ešte do devädesiatych rokov poúživali na družstvách na prepravu robošov-. Ťahali ich traktory. Potom už iba hnili. Ja by som možno ešte o nejakych vedel. Ale či sú ešte tam?! Ak chcete tak si obehajte družstvá v malokarpastkom regióne.
Kockac. jasne že im nie je jedno keď sa uthnú s kĺbom

Neoplan: tie vlečňáky sa ešte do devädesiatych rokov poúživali na družstvách na prepravu robošov-. Ťahali ich traktory. Potom už iba hnili. Ja by som možno ešte o nejakych vedel. Ale či sú ešte tam?! Ak chcete tak si obehajte družstvá v malokarpastkom regióne.
si
(inac keby si cital, bolo to spominnae uz v mojom prispevku #12041 :-))