Vladimir #12516: Ad 1: Dobre si ma opravil, vracala sa naozaj cez nabrezie a zda sa mi, ze cez tunel chodila len niekedy (i ked vzdy ked som siel z vlaku na intrak, sla cez tunel).
Ad vsetko vsade: Ja osobne si myslim, ze taky system je na nic. Omnoho lepsie by bolo mat hoci aj 3 prestupy, ale v prvom rade s vynikajucou nadvaznostou - a to mi v BA chyba. Netvrdim, ze Praha je na tom lepsie, ale za poslednych ca 18 mesiacov som tam bol dokopy cca 8 dni, jazdil o kus castejsie ako v BA a prepoj mi usiel pred nosom raz - v BA sa mi to stava denne. Navyse si aj tak radsej prestupim na metro, nez by som mal cestovat busom krizom cez celu Prahu.
J #12513: Ad Tvoja sestra: Hm, myslim, ze trosku zvelicujes - technicky stav vozidla vo vacsej ci mensej miere zaujima kazdeho. Alebo je jej fakt jedno, ze pocas jazdy sa vozu utrhne vlek, ze dvere sa otvaraju len na jednom kridle a aj to je jednorazova operacia (vypadne a uz sa samozrejme nezavrie), ze cez strechu na nu kvapka dazd zmiesany s hrdzou etc.? (Trosku nadsazky nezaskodi, ze ano.:-D) A pritom rovnake vozy ako nase serble jazdia napriklad aj v tej "hnusnej" Prahe a (mimo toho, ze v nich musim chodit zhrbeny ako Quasimodo, lebo strop je vo vyske nosa, ale to je aj u nas) su to slusne busy.
Uf, ale som si vylial dusu :)))
Ad vsetko vsade: Ja osobne si myslim, ze taky system je na nic. Omnoho lepsie by bolo mat hoci aj 3 prestupy, ale v prvom rade s vynikajucou nadvaznostou - a to mi v BA chyba. Netvrdim, ze Praha je na tom lepsie, ale za poslednych ca 18 mesiacov som tam bol dokopy cca 8 dni, jazdil o kus castejsie ako v BA a prepoj mi usiel pred nosom raz - v BA sa mi to stava denne. Navyse si aj tak radsej prestupim na metro, nez by som mal cestovat busom krizom cez celu Prahu.

J #12513: Ad Tvoja sestra: Hm, myslim, ze trosku zvelicujes - technicky stav vozidla vo vacsej ci mensej miere zaujima kazdeho. Alebo je jej fakt jedno, ze pocas jazdy sa vozu utrhne vlek, ze dvere sa otvaraju len na jednom kridle a aj to je jednorazova operacia (vypadne a uz sa samozrejme nezavrie), ze cez strechu na nu kvapka dazd zmiesany s hrdzou etc.? (Trosku nadsazky nezaskodi, ze ano.:-D) A pritom rovnake vozy ako nase serble jazdia napriklad aj v tej "hnusnej" Prahe a (mimo toho, ze v nich musim chodit zhrbeny ako Quasimodo, lebo strop je vo vyske nosa, ale to je aj u nas) su to slusne busy.
Uf, ale som si vylial dusu :)))
Vladimir
Myslim, ze aj Bratislava sa vybrala dobrym smerom, ked zacala znizovat pocet liniek, pretoze som presvedceny, ze cestujuci vzdy radsej uvita, ked jeho zastavku obsluhuje jedna linka s 5 min. intervalom ako styri linky s 20 min. intervalom. V pripade tych styroch liniek sa stazuje koordinacia spojov, narusa sa pravidelnost dopravy a pravidelnost je tiez jednou zo zasad kvality.
Kockac: Dna 5.4.1993 sa uskutocnila nasledujuca zmena v linkovom vedeni: zrusila sa linka c. 13 s trasou Hlavna stanica - Obchodna - Nam. L. Stura. Ako kompenzacia bola linka c. 1 dovtedy jazdiaca obojsmerne tunelom presmerovana cez Nam.SNP a popod Novy most (aby sa zachovalo spojenie hl. stanice a centra mesta).
Napriek tomu sa mi tiez mari, ze zhruba okolo roku 1997 boli urcite obdobia, ked linka c. 1 jazdila cez tunel. Cez tunel jazdila len do Dubravky a spat vracala cez Nam. SNP. Neviem preco, no urcite to bol docasny jav. Hadam nam to niekto vysvetli...