Vladimir: Teraz sa mi len mari, ze to bolo asi kvoli vyhybke dolu na SNP, totizto neslo odbocit doprava, len vlavo k tescu (PRIOR, K-MART vtedy asi). Ze najprv rekonstruovali celu tu krizovatku aj s elinou a az potom jednotka zacala chodit tade.
Neviem, ci si nevymyslam, ale takto sa mi to mari.
Neviem, ci si nevymyslam, ale takto sa mi to mari.
Vladimir
Myslim, ze aj Bratislava sa vybrala dobrym smerom, ked zacala znizovat pocet liniek, pretoze som presvedceny, ze cestujuci vzdy radsej uvita, ked jeho zastavku obsluhuje jedna linka s 5 min. intervalom ako styri linky s 20 min. intervalom. V pripade tych styroch liniek sa stazuje koordinacia spojov, narusa sa pravidelnost dopravy a pravidelnost je tiez jednou zo zasad kvality.
Kockac: Dna 5.4.1993 sa uskutocnila nasledujuca zmena v linkovom vedeni: zrusila sa linka c. 13 s trasou Hlavna stanica - Obchodna - Nam. L. Stura. Ako kompenzacia bola linka c. 1 dovtedy jazdiaca obojsmerne tunelom presmerovana cez Nam.SNP a popod Novy most (aby sa zachovalo spojenie hl. stanice a centra mesta).
Napriek tomu sa mi tiez mari, ze zhruba okolo roku 1997 boli urcite obdobia, ked linka c. 1 jazdila cez tunel. Cez tunel jazdila len do Dubravky a spat vracala cez Nam. SNP. Neviem preco, no urcite to bol docasny jav. Hadam nam to niekto vysvetli...