Veď aj automobilkám v BA, TT a Zsolne pomôže zavedenie šrotovného v Nemecku, ale načo to dokelu zavádzať v SR, keď tu umiestňujú 1,5% svojej produkcie?
Ďalej čo som vygúglil - automobilky vyrábajúce v SR tu majú podiel 20 - 25%. * Koľko z toho sú modely vyrobené v SR?
Že to ani takí Nemci nevedia. Ficko je síce populista ale toto nevymysel sám.
Škodovke zavedenie "šrotovného" v Nemecku pomohlo predať tuším o 7000 Fóbií viac, Dacie sú vypredané na 3 mesiace dopredu...
Áno, dopsutil som sa polovičného omylu. Nemám problém to priznať, nie som Ámos ? .
Neboli to prvé Buse v Bratisdalve ale boli to Buse. Ja som myslel, že tam najprv boli tie izraelské transparenty, až potom mi došlo, že tie boli v klobásach.
Súhlasím s Tebou. Inak tento krok mi pripadá ako totálny výsmech tým, ktorí si auto či už dovoliť nemôžu, alebo ho nemajú zámerne, keďže nechcú znečisťovať životné prostredie.
Lenže podmienka, čo navrhuješ sa uplatniť nesmie, lebo hospodárska súťaž
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo