myslim ze si to nepochopil (alebo ja ? ) ale tu nejde az tak o povod automobilky, ale o to aby napriek krize zostal dopyt po automobiloch = udrzanie zamestanosti
Já tym byl minulý týden - jel jsem za sypačem dvakrát autem a projížděl nám každý ráno kolem chaty - rozmetával za sebou bílý svinstvo, který rozpustilo sníh a kamínky nikde. Nohavice u kalhot zaprasený tím samým, co v Praze.
Veď aj automobilkám v BA, TT a Zsolne pomôže zavedenie šrotovného v Nemecku, ale načo to dokelu zavádzať v SR, keď tu umiestňujú 1,5% svojej produkcie?
Ďalej čo som vygúglil - automobilky vyrábajúce v SR tu majú podiel 20 - 25%. * Koľko z toho sú modely vyrobené v SR?
Že to ani takí Nemci nevedia. Ficko je síce populista ale toto nevymysel sám.
Škodovke zavedenie "šrotovného" v Nemecku pomohlo predať tuším o 7000 Fóbií viac, Dacie sú vypredané na 3 mesiace dopredu...
Áno, dopsutil som sa polovičného omylu. Nemám problém to priznať, nie som Ámos ? .
Neboli to prvé Buse v Bratisdalve ale boli to Buse. Ja som myslel, že tam najprv boli tie izraelské transparenty, až potom mi došlo, že tie boli v klobásach.
Súhlasím s Tebou. Inak tento krok mi pripadá ako totálny výsmech tým, ktorí si auto či už dovoliť nemôžu, alebo ho nemajú zámerne, keďže nechcú znečisťovať životné prostredie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023