pre vsetkych chujov z vedenia mhd ktory vymysleli nove listky.
chodte do prdele z 15 minutovym neprestupnym listkom. aspon ho spravte prestupnym curamedani.. ?
Kedy je tam problém vyliezť z vedľajšej? Ja tadiaľ chodievam dosť často, a žiadny problém som tam nezaregistroval. Ak je ten problém len nejaké 2-3 hodiny denne, tak sa tam budovať signalizáciu za 80 tisíc € (po bratislavsky rozumej za 150 tisíc €) rozhodne neoplatí. Čo ja viem, tak CSS by tam mala byť až v čase, keď sa areál závodu Matador prestavia na polyfunkčný komplex (čo v dnešnej dobe môže znamenať že aj nikdy).
Navyše je to obyčajný košový projekt a k realizácii sa to bude musieť prerobiť.
"No kedže je toto fórum o doprave -dotknem sa hlavne dopravy. Už na ČR je možnosť vidieť že nielen dopravné prostriedky dovážajú ale aj majú export aspoň do krajín býv. východného bloku. -napr. Inekon DPO produkty Trolejbus trolino do pobaltských krajín (tuším aj Vilnius neviem teraz z voleja). Potom Škoda 16T do mesta Vratislav.
Skorej ešte lepší príklad je Poľsko ktoré autobusmi Solaris dobýva pomály celú EU -i také krajiny ako Švajčiarsko, či Nemecko - konkrétne Berlín. Síce je pravda, že tieto autobusy majú súčiastky zväčša vyrobené "západnými" firmami. No konečná finalizácia je v Poľsku. Zdroj lacnej pracovnej sily sme boli spočiatku, teraz už ani nie a je otázkou času kedy i tie automobilky od nás zutekájú do dalších novšie prijatých členov či na Ukrajnu a pod."
A ako to súvisí s EU? Myslíš, že keby Poľsko a ČR neboli v EU, že by tam nemohli predávať?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
irizar
Môj skromný názor je, že vodič síce pochybil, ale sťažovateľ je aj tak imbecil...