"Magistrát hlavného mesta mení plány so Starým mostom cez Dunaj, ktorý na sklonku minulého roku uzavrel pre havarijný stav. Už nechce rekonštruovať ani stavať úplne nanovo. Zatiaľ most opraví. Tak, aby bol schopný prevádzky najmenej ďalších 25 rokov."
"Plán opraviť Starý most najjednoduchším spôsobom, víta bratislavský architekt, urbanista a dopravný odborník Štefan Svetko. Tvrdí, že najmä v súčasných ťažkých ekonomických časoch treba most predovšetkým udržať pri živote a prenechať len pre MHD."
Cestovanie vlakom Hbf-Neustadt je nezmysle, stačí sa pozrieť do Mersul trenurilor de calatori - občas dva vlaky po 10 minútach za sebou, občas trojhodinová diera. Okrem toho vlak nerieši napr. cestovanie z Vazovovej na Neustadt alebo z Vajnorskej na Hbf.
Podľa môjho názoru je jediným zmysluplným riešením (vzhľadom na nezaujímavosť samostatnej linky na Neustadt) vybudovanie tretej koľaje na Neustadte a obojstranný závlek d-2 (najvnútornejšia koľaj postávanie d-1 a d-4, v budúcnosti tej jednej linky, čo bude končiť na Neustadte, jedna vonkajšia d-2 smer Zlatni pjasci, druhá vonkajšia d-2 smer Hbf).
Re #122955 luky133: toho "ak nebude nová linka" sa normálne už začínam báť, priame spojenie napr. s Lamačom už máte?
Áno, ešte chýba do číselneho radu 3X číslo 36, tak by bola obrovská chyba to nevyužiť: Kuklovská - Molecova - ZOO - Patrónka - Tesco Lamač (prípadne ďalej až Lamača) ?
Ono tých súprav pred dodaním prvej série SU-čiek ani moce nebolo: 6 tyristorových súprav (7601-7612), 6 CS-kových súprav (7701-7712) + 1 CS-ko v súprave so starou T3 (7507/7715) a jedna súprava starých vozov 7501/7526. 7713 sólo, bo 7714 bola zbanánovatená v spolupráci Rózy a nosatca pri Metropolke a 7716 prestavaná na 7610II.
Ostatné staré T3 jazdili sólo, ale tam nemám tak jasné spomienky, pretože z JD som začal jazdiť až niekedy koncom 1986. Vtedy tam boli posledné dve pojazdné T2 - 7253 a 7254 a myslím, že už jazdila aj druhá séria T3SUCS - 7737 až 7776.
len nezabudni, že aj popoludní by musela ísť cez Vazovku, pretože tam je napr. škola... ?
Re #122895 boxcar: už iba lanovka, metro a Slávikovo IC ?
Re #122953 Martin Fundárek: tak potom nemajú čoi hľadať na Prístavnom moste, Lanfranconi a ostatných diaľničných úsekoch v obci BA ? prečo mu to nešplechli naspäť?
Re #122955 luky133: toho "ak nebude nová linka" sa normálne už začínam báť ? priame spojenie napr. s Lamačom už máte? ?
Dzurinda ho vykopol len z dovodu, ze vzhladom na dlhodobe percenta SMERu, sa chcel Miklos a spol ulozit na teple miestecka v BA. To sa prekrylo s umyslami Zahradnika and spol. a problem bol na streche.
Takisto ako Dzurinda uz neznesie akukolvek kritiku a svojich odporcov okamzite tresta a odstranuje.
Ja dúfam, že ho pošlú do prdele... Síce by to bolo nelogické, tam posielať patróna svojej dopravy, ale pokiaľ budú vo vedení DP noví ľudia a nie takí úplatní slizáci, tak si bude môcť byť aj Dlhodielskym kráľom (obdoba Valašského kráľovstva Bolka Polívku) a prvé čo Braňo zadre ako starosta KV, že ľutuje, že Karlova Ves neni na nížine a musí byť v kopcovitom teréne (to pre ilustráciu jeho a Gyurkovského ľútosti nad tým, že K2S niesú nízkopodlažné ? )
ak bude kandidovat za poslanca v KV a okrsku DD tak sa tam urcite dostane. Otazne vsak bude ci zvysok vyhra SDKU alebo Obciansky blok. Samozrejme kandidovat moze aj za starostu KV.
Ten blbec ale nepochopil, že hlasy ľudí z Karlovej Vsi ho nespasia... Si nespomínam, že by takéto niečo bolo za celé roky v DPB, ako teraz že celé mesto vyzerá ako bazár aj čo sa týka parkovania a aj MHD a hentí na kopci si vozia rite v tom najnovšom čo BA má. ?
A teda? Aká? Že na linke 35 sa môže zastavovať aj mimo zastávok na znamenie?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk