tr3mp:
Pokusim sa to zistit, pamatam si ze som u Kajdiho pozeral plany elektriciek na DD, iba bolo strasne malo casu takze si nic nepamatam.
Andrej #12304:
A trolejbusy zase nechodili na Kolibu, takze o com sa bavime? Ked zamrzne trolej, tak je jedno ci elektricke alebo trolejbusu. Ba dokonca je elektricka na tom lepsie, lebo ma iba jeden pol v troleji (nie dva). Ked mas dobry pritlak na pantografe, tak staci ho stiahnut, otrieskat o trolej a ides. S trolejbudom to nie je take jednoduche.
Pokusim sa to zistit, pamatam si ze som u Kajdiho pozeral plany elektriciek na DD, iba bolo strasne malo casu takze si nic nepamatam.
Andrej #12304:
A trolejbusy zase nechodili na Kolibu, takze o com sa bavime? Ked zamrzne trolej, tak je jedno ci elektricke alebo trolejbusu. Ba dokonca je elektricka na tom lepsie, lebo ma iba jeden pol v troleji (nie dva). Ked mas dobry pritlak na pantografe, tak staci ho stiahnut, otrieskat o trolej a ides. S trolejbudom to nie je take jednoduche.

Turbo
To je uz na inteligencii vodica, ze vidi staru babicku a pribrzdi, popripade zastavi. Ale je to kravina aby sa zastavovalo vzdy. Nepoviem ked je to zastavka na ktorej stoji na znamenie iba jedna linka, potom je to jasne, ale ked ich tam stoji viac a navyse kazda ide niekam inam... Tam to ma opodstatnenie, nech si kazdy zamava ked chce nastupit. Minule som cakal na linku 20 (nie 22) na zastavke Krpas. Isla linka 22. Vodic zacal brzdit. Potom som mu zamaval vodorovne nech nestoji, ja nechcem nastupovat. Pozrel na mna ze co mu mavam, potom pochopil, slapol po plyne a isiel dalej. Lenze kolko takych ludi ako je je?