Reakcia na: Pettrik #122779:
Prečo by 5 a 7 nemohli fungovať tak ako som napísal. L5 som viedol cez Americké preto aby malo čo odbočovať na Nám. SNP od Špitálskej na smer tunel. Teda pre lepšiu variáciu spojenia. Skúšal som to spraviť aj tak, že by som nechal 5 a 11 bez zmeny a namiesto toho viedol od Kapucínskej po Špitálskej L9 ale tam by zas mala pridlhý súbeh so 14 a tiež by potom na trasu z Trnavského mýta cez Vazovovu ostala linka 2, zatiaľ čo 4,9 a 14 by chodili cez Krížnu. A spraviť 14 okružnú trasu jednosmerne cez Vazovovu by bola blbosť lebo by z hornej trate cez Obchodnú bolo blbé spojenie na Trnavské mýto, preto som nechal 9 a 14 ako sú a 7 v centre otočil a predĺžil do Rače. Ešte pre upresnenie info, tak prihodím aj typy vozidiel počet : L2 : 7ks 2xT
L4 : 15ks 2xT
L5 : 20ks 2xT
L7 : 10ks 2xT
L9 : 13ks 2xT
L12 : 10ks 2xT
L13 : 5ks K2
L14 : 8ks K2
dokopy 88 vozidiel + na vložené spoje na L7 v úseku ŽST Vinohrady centrum, v intervale 8-16min : 7-4ks K2
Terajšia potreba vozidiel vychádza na cca 93ks súprav a mne sa pri počet 92-95 ks podarilo zvýšiť kapacitu v Rači a KV, znížiť od Zátišia po Zlaté piesky kde stačí 7-8 spojov za hodinu.
Pettrik