Vieš, že ja budem chodievať? Teda ak to budem stíhať... A prečo? Môžem ísť bez prestupu a nemusím prestupovať. Blízko domu zástava, blízko školy zástavka... To je výhoda. A ako exkurzná linka to aj bude... ? ? Určite na nej budé predvoľebná kampaň vo forme: "Vidíte to dobré dopravné napojenie? Voľte kandidáta číslo 3. a bude ešte lepšie." ? ? ?
No ja by som nenamietal keby sa konečne pristúpilo ku kúpe zvyšných potrebných trolejbusov pre DD a 20min interval pre 32 v sedle a cez víkendy. Najväčší problém DD by som nevidel v tom, že im nejde priama linka neviem kam ale skôr v kapacite spojov v úseku Kuklovská - Molecova. 32 totiž nevyužívajú LEN ľudia z DD, a na jej kapacitu alebo interval si sťažujú len a len ľudia na DD, ak sa nemýlim takže v podstate by všetko riešila kapacitne dostačujúca 33 a 32 by mohla končiť na Molecke, otočiť sa cez Janotovu dole ku Karloveskej a smer späť Hauptbahnhof. K linke 133 poviem toľko, že Eurovea je stavenisko a okolie SND vyzerá stále ako po vyľudnení. Zmysel mali jedine večerné spoje 28 kedysi keď predstavenia začínali/končili. Ešte ma napadá alternatíva, že 133 bude asi exkurzná linka pre ľudí z DD k sídlu DPB na Olejkárskej ? Jej zmysel by som videl keby končila na Šafku alebo AS. Inak je to stratená linka lebo neviem kto nájde poobede nervy chodiť 133 z centra do KV? Ja tej linke dávam tak 10-20 cestujúcich, ktorí si budú aj tak okusovať nechty čo budú v zápche trčať 1/4 hodinu. Každý sa radšej dotrepe na Šafko 50,78 alebo k Malej scéne 70 a pôjde 12.
Inak ešte ku ko¾ajovým tratiam všeobecne. Nech ich zrušia aj tú trať do Stupavy, veï o 10-20 rokov sa možno samotná obec jej bude opäť dožadovať a bude sa stavať za omnoho drahšie.
Presne tak ako sa zlikvidovala aj trať od starého mosta po Filiálku, -ved naèo v strede mesta železnicná trať...ko¾aje sa strhali a pozemky predali.? Postavila sa VUBèka a dalšie vežiaky do priamo do bývalého koridoru. Nuž, dnes sa to ide alebo chce nanovo celé stavať a ostáva už len spraviť razený tunel za omnoho drahšie. Ropa, teda jej svetové zásoby, sa pomaly a isto míòa a plyn tiež, tak musí byť jasné že cestná doprava vôbec nemá nejak ružovú budúcnosť, resp. bude neúmerne drahá a dostanú sa k slovu elektrina a železnice.
Ja len nechapem volakedy sa na linku začali davať 15m autobusy (solarisi) s dôvodu že 12 metrove autobusy tam nestačili a zrazu tam postačuju 10,5 metrove
Existujúcu trať netreba udržiavať? Zodpovedá začiatku 21. storočia? Trať, kde jazdí sólo šukafón, NEMÁ ZMYSEL prevádzkovať.
KeĎ už argumentuješ Brnom, tak od nového GVD bola zastavená prevádzka na trati Vranovice - Pohořelice, to tej trati do Stupavy práve tak zodpovedá. Za tie peniaze môže jazdiť podstatne viac autobusov a ešte sa čosi ušetrí aj na prevádzku vlakov tam, kde to má zmysel.
Inac ,vsimol som si v poobednej spicke bude chodit z KUKL na Molecku spoj kazde 3 minuty . Ako toto uz prehnali trosku .
ASi tak : 15:01(33),15:04(32),15:07(33),15:10(133),15:13(33)....
A tak s tými polhodinovými intervalmi som to možno trocha prehnal,priznávam. Ale určite nejakí ľudia by tým chodili a zase nehovotím, že by tam mali chodi 4dlhé vagóny stačila by aj jedna 810. Cestovať tou traťou do Lamača je možno ozaj kravina ale Ľudia by to využívali na iné smery. Napríklad smer Záhorie alebo do Devínskej Novej Vsi, by bol jednoznačne tým to spojom výhodnejší. Dokonca myslím že medzi Stupavou a Devínskou nie je žiadna linka. Ja by som tomu dal nejakú šancu.
A ako myslíš platiť 6,5 km. Tá trať predsa existuje tak náklady by boli minimálne. Ja som za preferenciu v prvomrade koľajovej dopravy a aj pokial je možno všade cestujem vlakom.
.Inak o jedno príklade by som aj možna vedel na nejakú takú trať, dokonca nedaleko v Brne kde majú tiež tzv linky "S" Išiel som takou raz do Slavkova, tiež sa všakovako krútila ale číslo si už nepamätám, čo som pozeral tuším linka S6.
Tie sory by nevadili ,ale nesmie to zastavovat v tom pripade na Molecke, lebo tu su fakt drb... ludia - vidia ze ide tbus ,ale aj tak sa natrepu vsetci do 3636 ktory stihol o 1 zelenu skor na Molecke ?
Je na 100% isté, že dnes predstavené Tedomy pôjdu na linku 32? A okrem potreby robenia si image u voličov v Karlovej Vsi existuje aj iný racionálny dôvod na to, že SORy nemôžu ostať na 32 a musia tam ísť Tedomy?
Inak nieje linka 133 v rozpore s robením liniek na prestupný systém? Nevidím dôvod prečo by mala 133 premávať k SND, hlavne keď to predtým boli vybrané spoje linky 28. Na 28 sa zabudlo?! ?
podľa mňa by len stačilo, aby len nezastavovala 133 na Molecovej...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MiroBA
A tak s tými polhodinovými intervalmi som to možno trocha prehnal,priznávam. Ale určite nejakí ľudia by tým chodili a zase nehovotím, že by tam mali chodi 4dlhé vagóny stačila by aj jedna 810. Cestovať tou traťou do Lamača je možno ozaj kravina ale Ľudia by to využívali na iné smery. Napríklad smer Záhorie alebo do Devínskej Novej Vsi, by bol jednoznačne tým to spojom výhodnejší. Dokonca myslím že medzi Stupavou a Devínskou nie je žiadna linka. Ja by som tomu dal nejakú šancu.
A ako myslíš platiť 6,5 km. Tá trať predsa existuje tak náklady by boli minimálne. Ja som za preferenciu v prvomrade koľajovej dopravy a aj pokial je možno všade cestujem vlakom.
.Inak o jedno príklade by som aj možna vedel na nejakú takú trať, dokonca nedaleko v Brne kde majú tiež tzv linky "S" Išiel som takou raz do Slavkova, tiež sa všakovako krútila ale číslo si už nepamätám, čo som pozeral tuším linka S6.