Vladimir to ja neviem! ALe tvoj navrh je dobry! Ved skus napisat DPB!!! Fakt! Mlynska by bola prechodna konečná!
yyy> veľa! a veľa zbytočných a veľa chýba!
Ešte ma fascinuje linka 54 na Východnom
Kedysi chodila 36- Tbiliská-ŽST Vajnory
46- Tbiliská-Na Pasekách a
114 Sklabinská-Trnavské mýto (cez Rajo)
mali sa precíslovať 36->56,46->52,114->54
Teraz chodí 56 Tbiliská-Studená (kedysi Rajo)
52 Tbiliská- Na pasekách (neuveritelné, nezmenila sa)
a 54ka - Sklabinská ZST Vajnory
Na 54 chodí (mimo leta => kúpalisko) 2 a pol človeka!!! načo je? To nemohli len prečíslovať? obyvatelia východného sa kedysi mohli dostať do mesta jednou expresnou linkou! teraz? busom a eléktričkou!!! Načo bolo prčíslovanie (keby tie linky iba Prečíslili, nemal by som nič proti)
Aj linka 105 bola dobrá
Aj 122 bola dobrá
yyy> veľa! a veľa zbytočných a veľa chýba!
Ešte ma fascinuje linka 54 na Východnom
Kedysi chodila 36- Tbiliská-ŽST Vajnory
46- Tbiliská-Na Pasekách a
114 Sklabinská-Trnavské mýto (cez Rajo)
mali sa precíslovať 36->56,46->52,114->54
Teraz chodí 56 Tbiliská-Studená (kedysi Rajo)
52 Tbiliská- Na pasekách (neuveritelné, nezmenila sa)
a 54ka - Sklabinská ZST Vajnory
Na 54 chodí (mimo leta => kúpalisko) 2 a pol človeka!!! načo je? To nemohli len prečíslovať? obyvatelia východného sa kedysi mohli dostať do mesta jednou expresnou linkou! teraz? busom a eléktričkou!!! Načo bolo prčíslovanie (keby tie linky iba Prečíslili, nemal by som nič proti)
Aj linka 105 bola dobrá
Aj 122 bola dobrá

Vladimir
Nezabudaj, ze v mojom navrhu 1/2 spojov v rannej spicke, tzn. kazdych 8 min. ide jedna 21-ka len od Mlynskej, takze je tu rezerva tych 3/4 autobusu!
Okrem toho, sa tymto rozdelenim linky č. 21 usetri tolko km, ze som si dovolil na spolocnych usekoch 21 a 121 skratit interval rano z 5 na 4 a popoludni z 6 na 5 min.
To, ze sa od VW dostat da som zohladnil - tam sa predsa interval mirne predlzuje.
Ale samozrejme vdaka za reakciu!
Samozrejme povodne usporiadanie so 121 a 122 by bolo asi najlepsie. Sam sa cudujem DPB, preco to nepretlaca viac. I ked pre VW a sever DNV by to znamenalo znacne obmedzenie MHD. Nepredpokldam totiz, ze DPB by si mohol dovolit zaviest povodnu 122 ako doplnok k dnesnej 21. Skor by sa jednalo o rozdelenie spojov sucasne linky c. 21.