Vladimir:
hmmmm no skus si vsimnut napriklad odchody takej linky 202 z konecnej cilizska:
21 06 18 30 42 54
22 05 13 25 35 52
nechapem vyznam posunutia odchodu o 22:13, neviem preco nejde o 22:15 cim by bol viac - menej rovnaky casovy odstup medzi vsetkymi odchodmi (takto je tam ... - 12 - 11 - 8 - 12 - 10 - 17) obdobne srandy su aj na linke 201, uz som sa parkrat na to chystal aj spytat na podniku, ale vzdy som na to neak zabudol (predsalen, je to blbost:-)))
hmmmm no skus si vsimnut napriklad odchody takej linky 202 z konecnej cilizska:
21 06 18 30 42 54
22 05 13 25 35 52
nechapem vyznam posunutia odchodu o 22:13, neviem preco nejde o 22:15 cim by bol viac - menej rovnaky casovy odstup medzi vsetkymi odchodmi (takto je tam ... - 12 - 11 - 8 - 12 - 10 - 17) obdobne srandy su aj na linke 201, uz som sa parkrat na to chystal aj spytat na podniku, ale vzdy som na to neak zabudol (predsalen, je to blbost:-)))
Vladimir
Nezabudaj, ze v mojom navrhu 1/2 spojov v rannej spicke, tzn. kazdych 8 min. ide jedna 21-ka len od Mlynskej, takze je tu rezerva tych 3/4 autobusu!
Okrem toho, sa tymto rozdelenim linky č. 21 usetri tolko km, ze som si dovolil na spolocnych usekoch 21 a 121 skratit interval rano z 5 na 4 a popoludni z 6 na 5 min.
To, ze sa od VW dostat da som zohladnil - tam sa predsa interval mirne predlzuje.
Ale samozrejme vdaka za reakciu!
Samozrejme povodne usporiadanie so 121 a 122 by bolo asi najlepsie. Sam sa cudujem DPB, preco to nepretlaca viac. I ked pre VW a sever DNV by to znamenalo znacne obmedzenie MHD. Nepredpokldam totiz, ze DPB by si mohol dovolit zaviest povodnu 122 ako doplnok k dnesnej 21. Skor by sa jednalo o rozdelenie spojov sucasne linky c. 21.