Otazka pre pamatnikov:
Dopravny podnik mal rekreacne stredisko v Borinke, kde mal uz v r. 1962-1963 ako chatku postavenu staru skrinu elektricky, pravdepodobne stvorokenak zo serie #11-20 (zrejme jeden z vyradenych do 1962). Vie niekto dokedy tam tato elektricka bola a ktory voz to mohol byt?
Dopravny podnik mal rekreacne stredisko v Borinke, kde mal uz v r. 1962-1963 ako chatku postavenu staru skrinu elektricky, pravdepodobne stvorokenak zo serie #11-20 (zrejme jeden z vyradenych do 1962). Vie niekto dokedy tam tato elektricka bola a ktory voz to mohol byt?
) Ale zasa taká linka by nevyužívala charakter ísž za kultúrou.
Sommelier
K jej predĺženiu do Hainburgu - vzhľadom na 3 železničné stanice v tejto obci a slušný takt na trati od Wolfstahlu - by som osobne neriešil, avšak viem si predstaviť, že by mnohým pomohlo a mnohých motivovalo, ak by nemuseli prestupovať.
Avšak ako sa mi nedávno podarilo zistiť, v Hainburgu sprevádzkovali Kulturfabrik, ktorý sa pomerne rýchlo stal vyhľadávaným miestom pre umelcov a aktivity rôzneho druhu. Vzhľadom na obľúbené krátkozraké, sebecké a beztrestné búracie práce podobných pamiatok, ktoré mohli slúžiť podobným účelom sa zrejme umelecký azil u našich západných susedov bude len rozrastať.
Ďalej to je v letných mesiacoch navštevované kúpalisko, kopec pamätihodností, ktoré sa tu nachádzajú.
Tá linka môže a je na mnohé dobrá. Jednak trpí nedostatkom propagácie, na čo všetko sa dá využiť.
Je dosť možné, že jej zrušením by sme úvahy o cezhraničnej mhd na dlhšie obdobie opäť pochovali.
Z dopravného podniku vďaka menej ako promilovému výkonu, ktorý linka 901 predstavuje neubudne ani mu to nepridá.
Preto akékoľvek prevádzkové argumenty, ktoré sa tu za posledné obdobie vzniesli akosi neakceptujem.
Linke treba dať čas a ja verím, že si časom v sezóne, či mimo nej zaslúži kapacitnejší voz či lepší interval.
http://www.kulturfabrik-hainburg.at/content-sk/vsetko-o-201ekulturfabrik-hainburg201c