Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kakke #121528:
OK, dík za doplnenie - teraz si môžeš zase ty doplniť vedomosti o aktuálnej situácii, t.j. zmeškané odhody z Hl.st. nie sú veľmi časté. To skôr ešte poobede, ak sú zápchy - tam totiž "zápchové vyrovnania" v grafikone nie sú...
Reakcia na: Ike #121558:
No ja tam vidí hneď niekoľko nedostatkov a tiež zbytočne obsluhovaných obcí.
Reakcia na: Ike #121558:
A ešte jedna vec... opäť si myslím, že pre Chorvátsky aj Slovenský Grob by bolo lepšie nočné spojenie z Bratislavy, napríklad taká N630. Podľa mňa to bude výhodnejšie pre občanov Ch. Grobu (a takisto aj Čiernej Vody), ktorých neustále pribúda a im by sa viac zišlo priame spojenie z Bratislavy.
Reakcia na: Ike #121558:
Plus pre Tureň by bolo lepšie, keby bola obsluhovaná tebou zakreslenou N602 zo Senca.
Reakcia na: Ike #121558:
A čo nočná premávka na nosných železničných spojoch? Napríklad do Malaciek by som sa dostal jedine zo Stupavy a odtiaľ cez Vysokú pri Morave, čo by sa väčšine Malačanov (ktorých je oveľa viac ako obyvateľov Vysokej pri Morave) nepáčilo.
Reakcia na: milannco #121562:
Pardon, uz mi sibe 😃 Malo to byt "vychadzal z predpokladu ze by to robil DPB" ?
Reakcia na: milannco #121560:

- rozjazd z Hlavnej stanice by bol urcite lepsi, nepoznam vsak kapacitne vlastnosti toho obratiska... Zas je pravda ze tieto 4 spoje by sa tam urcite zmestili. Uprednostnil som AS najma z dovodu, ze cestujuci do mimoBA destinacii su skor zvyknuti ist na ASMN ako na HLST... Ale moze byt 🙂

- Ano, namatkovo som dal tie zastavky v rychlosti... Problem bol akurat so Studienkov, ktoru som odtial vylucil a potom miniobce ako Novy Svet ci Vlky (tam nechodia cestujuci pomaly ani cez den)

- Velky Grob lezi juhovychodne od Budmeric (ak ma pamat neklame) a mimo BSK kraja, vobec som ho nezaradil do systemu

- Jasné aj iné 12m vozidlá...

Myslím, že najťažšia otázka sa týka fungovania... SL by do toho súkromne nešiel a zaujímavý by bol názor kraja
Reakcia na: 810zssk #121561:
pýtam sa na spomenutý SOR C12 ?
Reakcia na: milannco #121560:
Co sa tyka SORu, tak asi vychadzal z predpokladu ze by to robil minibus.
Reakcia na: Ike #121558:

- neuvažoval by si nad rozjazdom týchto spojov z Hlavnej stanice?
- tie linky budú stáť aj vo Vištuku (N503) a Lozorne (N301)?
- Veľký Grob je zaradený do koncepcie BID?
- pripadá do úvahy, že na tom nočnom spoji by nešiel výlúčne Sor, ale i iné 12 metrové vozidlá Slovak Lines? resp. prečo si tam vyhradil Sor? ?
Reakcia na: Kakke #121557:
Skôr si myslím, že práve cez námestie/pešiu zónu - Pribinovu by kľudne mohla byť na povrchu a podzemne medzi mostom a Mlynskými nivami ?
Čo sa týka oblasti trhoviska, zrušila by sa len úzka časť pozdĺž Miletičky po niekdajšiu zastávku autobusov, kde by zabočila doprava a napojila na ružinovskú trať v blízkosti vyústenia Ružovej doliny. Druhou možnosťou je podzemná "priamka" popod trhovisko.
Dnes som trocha šotoušil a pohral som sa s regionalnou nočnou dopravou 🙂

čiže stručne:
- Linky by boli očíslované Nxxx, pričom xxx by dodržiavalo číslovanie v koncepcii BID
- Linky by sa delili na dva druhy a) nosné - SOR C12 b) doplnkové - minibus
- Fungovanie: okrem linky N702 (ktorá je doplnková a ide rovno z BA) vyrazia všetky nosné linky (N201,N501,N601 a N701) do svojich destinácii. S výnimkou N701 majú všetky prestupný uzol.

príklad smer Malacky
Nosná linka N201 stoji v Stupave, kde je prípoj na N301 (Linka do Plaveckého Mikuláša). pokračuje ďalej do Malaciek, kde je prestup na linku N202 (doplnová linka). Potom pokračuje do Gajar. V Malackách čaká spoj N202 (tzv. priechodá doplnková linka) ktorý smeruje do Záhorskej Vsi, tu sa bez prestoja otočí a vráti cez Malacky do Závodu. Tu sa taktiež bez prestoja vráti, až sa pristaví v Malackách, čakajúc na N201 vracajúcu sa z Gajar do BA

V nosnej fáze, by som spustil iba linku 501 a keď sa ujme, tak ostatné nosné + jednu doplnkovú, napr N502... ak aj tá, tak celý systém

Sytém by predpokladal dva odchody za noc o 00:00 a 2:30
prevázka jedného odchodu by vyžiadala
4x SOR C12
6x mikrobus

pokiaľ by to šlo, mohli by sa odchody nakalibrovať tak, aby cestujúci z N33 stíhali spoj

schéma
http://i43.tinypic.com/2a9pno3.png


inak otázka... pre koho je určená zóna 400? ? v tej zóne nie je žiadna obec, maximálne pezinská baba a rekreačná lokalita Piesok
Reakcia na: intony #121556:
No šlo by to cez Pribinovu. Ako je to námestie pri divadle, tak tam by šla pod zemou a potom za ním by vyšla von a tie dve príjazdové a výjazdové cesty z Pribinovej na Košickú by obsadila električková trať. Jedna koľaj by šla po pravej strane smerom z Košickej a ako je zjazd na Pribinovu a druhá po výjazde z Pribinovej ?
Reakcia na: 810zssk #121553:
Problém je, že podľa najnovších plánov vedie druhá trasa nosného systému dvoma vetvami - jednou je trasovanie cez Kamenné nám., ďalej v línií Dunajskej a Páričkovej do Ružinova. Dá sa tak vyhovoriť na NS MHD a električka týmto smerom (i keď cez Pribinovu) je zabitá...
Reakcia na: 810zssk #121554:
Pardon, existuje ? neviem preco, ale precital som to ako Pieskovy mlyn hoci je to Pieskovy hon. Ospravedlnujem sa.
Reakcia na: Kakke #121547:
Mna by zaujimalo naco je ten ciel v databaze, ked taka zastavka neexistuje (alebo hej?)..
Reakcia na: intony #121527:
To urcite ano. DPB je stale tragedia, ale uz to zacina byt kusok lepsie..
Reakcia na: mrcheef #121551:
pardon malo byt do dispecera
Reakcia na: intony #121549:
Dokonca u mňa v škole je taký veľký plán kde je tá os trate narysovaná červeným tušom a zvyšok polohopisu a popisu je čiernou. Okrem toho sú na osi trati vyznačené obdĺžnikom aj zástávky ? dúfam, že sa mi to podarí odfotiť čím skôr, potom by som to nejak dal na net a dal link na to. Okrem tej trate ten projekt obsahuje aj zakreslenie trate od Šafka cez Štúrovu, Nám. SNP. Hodžovo nám., Štefánikovu k Hlavnej stanici. Inak veľmi málo chýbalo k tomu aby namiesto trolejbusov po Štefánikovej premávali električky, a potom si predstav, že by sa na Kamennom námestí spravil križovatka zo štyroch smerov kde by ten štvrtý bol smer cez Dunajskú k ASMN, a ďalej po trase linky 202 k Cintorínu Ružinov. Čiže keby sa vtedy myslelo dopredu mohla z Vrakune po trase 202 premávať električka s pokračovaním cez Kamenné a Hodžovo námestie k Hlavnej stanici...KEBY SA MYSLELO...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.