Juro:
Tam uz ide nielen o pantografy ale aj rozne rozmeny vloziek. Viem napriklad ze niektore (tusim Rakuske) masiny nemozu ist do Madarska lebo nesplnaju predpisy MAV. Asi by im miestami vyletel pantograf mimo vrchneho vedenia. Neviem to presne, ale zda sa mi ze Madarske masiny maju sirsie vlozky v dosledku vacsej amplitudy klukatenia vrchneho vedenia.
Tam uz ide nielen o pantografy ale aj rozne rozmeny vloziek. Viem napriklad ze niektore (tusim Rakuske) masiny nemozu ist do Madarska lebo nesplnaju predpisy MAV. Asi by im miestami vyletel pantograf mimo vrchneho vedenia. Neviem to presne, ale zda sa mi ze Madarske masiny maju sirsie vlozky v dosledku vacsej amplitudy klukatenia vrchneho vedenia.
Bon-Cu
deko - ja som v stredu prveho cakal na posledny nocak (501) v DNV asi 40 minut
Turbo - Len preto ze je tam jedno odporne premostenei to vobec neni skareda budova...prave naopak, keby sa to odstranilo aspon by bolo z dunaja na co pozerat...
A to fakt si nebol v SNG??? ..dost sila..bratislavcan, to ako keby si nikdy nebol na hrade..sakris..