Reakcia na: 810zssk #121051:
pohodlnosť... to nie je len o pohodlnosti 
častokrát je to ale aj o praktickosti...
napríklad mám zamestnanie ďaleko od domova... V zime keď idem VHD tak mi cesta
1) dlho trvá
2) som po ceste vyčerpaný
3) môžem nachladnúť od spolucestujúcich
všetky faktory potom rapídne znižujú môj pracovný výkon.. + miesto času, čo trávim v VHD môžem už pracovať...
to bol len príklad...
a častokrát je IAD využívaná lebo využívať VHD by bol nonsens... napríklad rôzne doručovanie, donáška a podobne

alebo keď idem v zime na skúšku... nechcem si predstaviť ako by som mal došliapaný a ofŕkaný oblek, kým by som sa tam dotrepal... ak je k dispozíci auto, je to lepšie riešenie
ďalší a podľa mňa dosť limitujúci faktor je neexistencia nočnej dopravy vrámci kraja... keď idem mimo BA niekam, kde plánujem byť dlhšie ako do 21.00 iná voľba ako auto neexistuje

Petto
uvediem len zmeny :
Po-PI - v sedle zruseny preklad s L32 - t.j stale 10 minutovy interval
podvecer po 19.hodine -10 minutovy interval namiesto 7-8
SO-NE - taktiez pocas celeho dna zruseny preklad s L32 -t.j. 10 minut (okrem rana do 7:00, po 22 hod. bude 10/20 minut )