Asi by sa mal aj 15 min. lístok zrušiť a jediným lístkom by bol 60-minútový prestupný. Prípadne to ešte predĺžiť na 90 min. či koľko, aby to pokrylo AKÚKOĽVEK reláciu medzi akýmikoľvek dvomi zastávkami Bratislavy (vynímajúc možno spojenie Ketelec-nejaká podobná paža, ktorú si ani neviem predstaviť) (a cez víkend 2 hodiny) a máme ideálny prestupný systém, na ktorý však budú zastáncovia SADistickej spravodlivej tarify pindať ešte 50 rokov, kým všetci nevymrú...
Ike
Bratislava je mesto malé - sieť liniek je hustá. Linky sa skracovali na to, aby sa ich počet zvýšil a aby sa zaviedol prestupný systém. To znamená, že práve neprestuponosť 15 minútového lístka prestupnosti veľmi uberá.
Poviem ti jednoduchý príklad... Linka 12 bola v 2000 rozdelená na 12 a 14, to znamená, že ak chcel ísť niekto z Nového Mostu napr na Mariánsku, už musel prestupovať. Ale mal k dispozícii prestupný lístok... dnes je to tak isto, akurát že lístok pripomína stav pred rokom 2000 a cestovné sa mu predraží aj keby si kúpil 2x15 min lístok aj keby si kúpil 1x prestupný 60min...
iste môžeš mi argumentovať tým, že túto reláciu Nový most - Mariánska vykonávajú aj iné linky.
Ale ja sa pýtam, prečo by cestujúci, ktorý platí mal byť obmedzovaný nezmyselnými riešeniami, keď tu táto relácia existuje?