Reakcia na: Valec #119316:
v com bola vlastne zla neprestupna tarifa? zrusila sa preto lebo sa zrusili linky odvsadial vsade - tomu rozumiem...ale, bol to jednoznacny neobiditelny system, pri pouziti dnesnych modernych technologii by sa dalo zabezpecit aj nahodne cestovanie v rovnakom autobuse (napr cas by sa konvertoval na 4ciferne cislo pri odchode autobusu z konecnej a vynasobil ev.c. a vzniklo by jedinecne ID)
ak by sa cena urcila nejak equlibricky podla toho, ja neviem napr kolko by dpb stalo 5 zastaviek, tak by na listku prerabali len ti co cestuju na extremne kratke vzdialenosti a ti co na extremne dlhe by ziskavali
Valec
Ja neviem, ale koľko že to vysokopodlažných električiek sa za posledných 10 rokov kúpilo, alebo sa v dohľadnej dobe plánuje kúpiť?
Re #119300 Majo: Vzhľadom na počet koľají oboch obratík si dovoľujem povedať, že akékoľvek bratislavské koncové obratisko je kapacitnejšie. Naviac pri dnešných informačných technológiách by to hravo zvládlo jedno dvojkoľajné obratisko, keďže tie vozidlá tam prakticky chodia len na obrat a žiadne obiehanie tam nie je potrebné.