Reakcia na: aquila #119299:
Kolko elektriciek typu T3 v Ba nie je z 80tych rokov?Bratislava stale nema nato, aby mala polovicu vozidloveho parku elektriciek NP. Pri 230 elektrickach by teda bolo treba 60 viacclankovych suprav. 15T stoji Prahu 66mil Kc, cize asi 75mil. Sk.
4,5 miliardy je pre Bratislavu prilis vela.
Samozrejme novostavby su hlupost. No modernizacie na typ T3P (bez novej skrine) a zaroven nakup isteho poctu novych salin by bol asi najvhodnejsim variantom.
Valec
Ja neviem, ale koľko že to vysokopodlažných električiek sa za posledných 10 rokov kúpilo, alebo sa v dohľadnej dobe plánuje kúpiť?
Re #119300 Majo: Vzhľadom na počet koľají oboch obratík si dovoľujem povedať, že akékoľvek bratislavské koncové obratisko je kapacitnejšie. Naviac pri dnešných informačných technológiách by to hravo zvládlo jedno dvojkoľajné obratisko, keďže tie vozidlá tam prakticky chodia len na obrat a žiadne obiehanie tam nie je potrebné.