Na uvodnej stranke citam:
V prevádzke sa už objavili aj električkové snežné pluhy č. 8437 a 8434, ktorý sa hneď pokazil pri Mladej garde.
To by nebolo prvy krat co 8434 vykapal. Pamatate sa na minulu zimu???
Pripomeniem. 3.12.2001, #4111) sa 8435 spomina a naraza sa na jeho technicky stav. V diskusii sa potom kecalo o jeho osude, ked 7.12.2001 priblizne o 0:45 zhorel zadny trakcak pocas vykonu "namrazovky" v zastavke Zilinska. Bigmac tam bol a pamatam si ako mi ta SMS dosla. Uz 10.12.2001 bol trakcak vymeneny a voz jazdil dalej. Potom cele leto stal. A teraz opat vykapal, avsak uz pri Mladej Garde. Nechcem rypat, ale preco ten voz konecne nepredame kym nam nevyhori cely??? Je to jedina T3 z roku 1965 z tretej serie. Povodne mala ev. c. 292. Predajme ju uz konecne do Prahy, oni totiz zosrotovali vsetky vozne z tejto serie a ziaden nemaju. Urcite ten voz kupia. Samozrejme ze za primeranu cenu zodpovedajucu stavu a jedinecnosti tohto voza. Navyse mame 7509 (ex. 275) z prvej serie zachovanu ako historicke vozidlo. Podvozky z 8434 nam ostanu, takze budu aj nahradne suciastky. Okrem toho mame este 7607 (ex. 607, ex. 283) z roku 1965. Aj z nej mozeme spravit historicku elektricku ak bude zaujem. Navyse je to jedina povodna elektircka s vyzbrojou TV1, teda oplatilo by sa ju zachranit a dat do stavu po rekonstrukcii na TV1 s ev. c. 607. To by som prijal skor ako 292-ku. Vsak jednu zrychlovacovu T3 (275) uz mame. Co si myslite vy?
Potom by som nechal este 7706 a 7717, z SUCS este neviem. Inac, videl niekto aj 8434-ku??? Chcem si ju odfotit aj mimo vozovne.
Papyr #11921:
Hehe.
V prevádzke sa už objavili aj električkové snežné pluhy č. 8437 a 8434, ktorý sa hneď pokazil pri Mladej garde.
To by nebolo prvy krat co 8434 vykapal. Pamatate sa na minulu zimu???


Papyr #11921:
Hehe.

KLF