Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #118550:
Aj 471 môže mať 160. ZÁKLADNÝ rozdiel je, že 671 je dvojsystémový. Nič viac, nič menej.
Reakcia na: S499.1023 #118542:
471 ma Vmax 140kmh a 671 ma Vmax 160kmh. To bude asi zakladny ? (a nie negooglil som, zapamatal som si ked som teraz cital o tych tendroch. takze to viem asi tak tri dni 🙂 )

Re #118540 S499.1023: Mozno je to tym, ze v 830 ani 850 som sa zrejme nikdy neviezol ?

Re #118541 Majo: Sorry, nevsimol som si ze chodi na tyzdnovky.

Re #118546 Majo: Ámos uz tusi co je 750. Prave tento voz sa mi podoba na gorilu. ?
Reakcia na: Ámos #118547:
A prečo by to bolo lepšie?
Reakcia na: S499.1023 #118504:
To na Slovensku vieme už dávno, zombíci sa zas prebúdzajú. ? ?
Reakcia na: S499.1023 #118537:

1) uz som vysvetlil
2) neviem, ale mne sa strasne lubi. To su uz ale subjetivne dovody. No urcite je lepsie mat na zaciatku ICcka toto http://www.vlaky.net/upload/images/reports/002488/P5310021.JPG ako toto http://www.vlaky.net/upload/images/sk/Garin/Garin_350.020_8824web.jpg
(neries ze jeden je diesel a druhy elektrika, cisto dizajn)
3) Ked tam teraz jazdi 810, tak preco nie 813?
Reakcia na: S499.1023 #118538:
Ámos asi ani netuší, čo je to 750, takže šotopožiadavu súdil asi podľa niečoho iného - to Ad 1 a Ad 2 - čo zo súčasného vozidlového parku ZSSK by si tam nasadil tak, aby to nebol nepohodlný šúkafón a zároveň aby to nebola šotopožiadavka?
Reakcia na: Ámos #118535:
Hej, ale v prípade vlakov sa už až tak nemusí, vždy to závisí od konkrétneho typu vozidla. A zas K2S až taká moderná už v dnešnej dobe nie je (bola možno v roku 1998, keď sa s tým začalo), keďže nie je nízkopodlažná a poháňajú ju stále jednosmerné motory.
Reakcia na: Ámos #118539:
To"ľahko" sú modrogumné fantázie. Tretí brzdový kotúč znamená nové nápravy, tlakotesnosť znamená zásadné úpravy skrine.
Reakcia na: Ámos #118539:
Tak hej je zmysluplná, ale na vlaky tu je napr. http://vlaky.net/online/diskusia/default.asp?lang=1 A toto je o MHD a vlaky mi tam moc nespadajú. No to je jedno čo už. ?
Reakcia na: Ámos #118523:
A ty vieš, aký je rozdiel medzi 471 a 671? Ostatných prosím, aby mu nenašepkávali.
Reakcia na: Ámos #118532:
V piatok poobede a v nedelu tam nejake hrozne zapchy nie su, takze problem nebude asi tam. Proste sa rozhodol pre vlak, lebo klasicke vozne s kupe mu poskytaju najvyssi komfort (v porovnani s autobusmi aj IAD) a do ciela sa dostane rychlo a za rozumnu cenu. Ale keby tam boli vratene sukafony, opat by zacal chodit autobusom, lebo ten je pohodlnejsi. Co sa tyka sprievodcov - tam maju 810/11/12 dost velku nevyhodu oproti klasickej suprave - su nepriechodne. Takze sprievodca medzi dvoma zastavkami skontroluje vzdy len jeden maly vozen. A okrem toho v tychto regionalnych vlakoch robi sprievodcu vlakveduci a ten ma aj ine povinnosti nez len kontrolovat listky.
Reakcia na: Ámos #118519:
Ty si môžeš vybrať čo chceš. Ja by som si vyberal podľa pohodlia, čiže krabicu až na záver.
Reakcia na: S499.1023 #118533:
Tie posledne objednavky su na 160km/h ale tak aby sa dali lahko prerobit na 200km/h.

Re #118534 luky133: Konecne aspon trochu zmysluplna debata.
Reakcia na: Majo #118518:
Nasadenie 750+klasika je ale typická šotopožiadavka, to musím s Ámosom súhlasiť.
Reakcia na: Ámos #118512:
Nekafral by som do toho, čomu nerozumiem:
1) Gorilka nemôže ísť ani ZV-ZA. CHýbajú tam drôty.
2) Dezén 755 je otrasný a najmä vysoko nepraktický, o technike ani nehovoriac.
3) Bageta nie je vhodné vozidlo na BA-KN.
Reakcia na: ufo #118511:
A aby som nezabudol - aký TIS kedy jazdil do Stralsundu?
Reakcia na: Majo #118531:
Ak kukneme na cenu K2S a novej elektricky, tak sa to stale oplaca.
V poslednom čase mám pocit, že nie som v diskusnom fóre o MHD v Bratislave, ale na diskusnom fóre o vlakoch... ?
Reakcia na: ufo #118511:
Móric nemá najmenší problém vyrobiť vozy na 200 km/h. Ale taký voz je výrazne drahší, bo tlakotesnosť.
Reakcia na: Majo #118529:
Mne byva znama v Kvetoslavove a o kapacitnych problemoch nehovori. Ale spytam sa, ked bude online.
K zeleznici sa vratil urcite aj preto, ze nikto nema nervy na tamojsie zapchy pri ceste do a z Bratislavy.

Inak rentabilite trati by urcite pomohli aj sprievodcovia. Uz sa mi niekolkokrat stalo, ze nebol ziaden a ak bol listky nekontroloval iba sa presiel po vlaku. Pri vecernych/nocnych spojoch ked si kupujes listok az vo vlaku, je to myslim velky problem.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.