Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #118512:
No jasné, taká gorilka isto môže po neelektrifikovanej trati ?
Reakcia na: ufo #118511:
Ale veď Ampeer / Bmpeer sa dajú "prestavať" na 200 km/h, je to uvedené aj v tendri, že vozne na rýchlosť 160 s možnou úpravou až na 200 km/h.
Reakcia na: S499.1023 #118495:
Aha, takto si to myslel. No to by musel by takt na pripojnych tratiach.

Re #118496 S499.1023: JA som myslel ZV - ZA a gorilku. Aj ked neviem, ci tam niekedy jazdili. ?

Re #118497 Martin Fundárek: Preco nie?! Treba ju hned a okamzite postavit vedla 755! ?
(Stale nechapem, preco ten dizajn sa pri reko rusnov nepouziva. Voz z polovice 90tych rokov a vyzera stokrat lepsie ako Skoda 109E. A nech sa namna nikto nehneva, ale jej podobnost s Taurusom je viac ako napadna)

Re #118500 Majo: A co by si poslal na trat Bratislava - Komarno?
Zvalstne 813+913 sa vyraba od 2007. To je ten rok, co sa zastavil odliv (dakujem za opravu) cestujucich zo zeleznice ☺ a tento rok pocet stupol. Nechcem tym tvrdit, ze bagety vytrhli ZSSK z biedy ale ani tvoje tvrdenie nedokazes potvrdit!

Re #118504 S499.1023: Ked moze mat bustu Langoš, tak ju moze mat ja Husak. A raz ju bude mat aj Mečiar a nikto sa z toho neposerie. ? Bohuzial.
Reakcia na: S499.1023 #118458:
Práve kvôli tomu, čo si napísal: "Zákazník si objedná to, čo spriaznená firma dokáže vyprodukovať."
...máme teda nové vozne na len 160km/h. (V GVD 2009/10 chceli DB slovenské vozne na EC BA-Straslund, ktoré pôjde v polohe zrušeného TISu, ale podmienka bola 200km/h.)
Reakcia na: Ike #118507:
niekedy v dalekej buducnosti ked si niekto najde cas a naprogramuje to BUSE, tak tam bude pravdepodobne aj ciel namiesto toho obdlznika;)
Reakcia na: S499.1023 #118503:
A to nie sú voľnoosé tie čo má Rybák? Až tak sa do toho nevyznám, som elektrotechnik, nie strojár. Každopádne sa aj vďaka tým podvozkom v tom pohodne necestuje...
Reakcia na: Martin Fundárek #118497:
Ja by som ten rušeň zatracoval preto, že stačí pridať 15 melónov a máme nový Herkules od Siemensu s úplne inými parametrami.
(Inak mám okuliarniky rád, ale treba uvažovať efektívne do budúcnosti...)
Inak ten bocny transparent na IVECU sa endal spravit aby tam bolo len cislo linky a nie ten obdlznik?

ad nater... kombinacie sedej, ciernej bielej a cervenej tym minibusom fakt pristane... ale sprdznili to tymi logami ktore polepili dokolecka a napriek tomu ze globalne je autobus biely, loga su inverzne aj neiverzne + zvhrla verzia so sedym pozadim...

to su soto vyhrady...

nesoto vyhrady su take ze " naco tie linky su?"
Reakcia na: Majo #118462:
mozno by si sa cudoval. Podla kozenky a hluku to rozoznavaju a ja som to podla oznacenia napr. naucil aj kolegynu. Potom sme si neomylne vyberali len Bt.

Re #118472 aquila: Filialka ide z Kohezneho fondu, ten je aj pre BA. Inak s 1. vetou suhlas.
A k poslednej vete: ano, je to smutne. No zial sme na Slovensku.
Reakcia na: S499.1023 #118504:
co si dunco 2.? 😃 co to ma spolocne s MHD 😛
Reakcia na: Majo #118501:
Jednonápravové podvozky typ Rybák. Voľnoosé je niečo iné.
Reakcia na: Martin Fundárek #118497:
756 je prakticky totožná so 753.7 ČDC a tie sú spoľahlivé. Aj keď je fakt, že riadiaci systém z EVPÚ tomu na spoľahlivosti nepridá ? .
Reakcia na: S499.1023 #118492:
Teda pardón, voľnoosé či ako sa to volá.
Reakcia na: Ámos #118493:
Jurko, prvy bol samozrejme odliv (mimochodom, pise sa s makkym i) cestujucich, ale zeleznice ho nasadenim bagiet a inych sukafonov len zvacsili. Aj som milionkrat isiel sukafonom trat (B. Bystrica) - Cervena Skala - Margecany (aj ked nie celu, ale po usekoch pocas dovolenky) a pohodlne som sa teda rozhodne necitil. Ale urcite som sa citil prijemnejsie ako vtedy, ked som pocas tohto leta v 011 stal zo Zvolena do Lucenca, kedze suprava kapacitne akosi nepostacovala. A tam prestup na dalsi sukafon do Jesenskeho a tam na dalsi do Rimavskej Soboty. Najblizsie sa na to vykaslem a pojdem autobusom. Alebo odporucam Ti napr. previezt sa sukafonom z Komarna do Bratislavy, absolvoval som jednu takuto trojhodinovu jazdu a stacilo mi na cely zivot.
Gorilku by som si na Horehroni vyfotil asi tazko, kedze (ak nahodou nevies) rusen zavislej trakcie dokaze samostatne jazdit len pod dratmi. Nehovoriac o tom, ze zeleznicu fotim len vynimocne. Ale to je typicke pre Teba, ak ma niekto iny nazor ako Ty, spravit z neho absolutneho sotousa a vsetko zle hadzat na sotousov.
http://bratislava.sme.sk/c/4216793/posudia-rentabilnost-novej-zeleznice.html
"„Ide o stavbu trate, ktorá spojí Predmestie s Filiálkou. Železnice ako investor teraz posunú dokumentáciu na štátnu expertízu, tá posúdi náklady a rentabilnosť stavby,“ povedala Petra Pauerová z Dopravoprojektu"
Hmm, ja by som posúdil rentabilnosť za chvíľu a troma slovami...
Reakcia na: Ámos #118493:
"majko, co bolo na tej trati ako prve. Bageta alebo malo cestujucich?"
Zásah do čierneho.
Reakcia na: Majo #118470:
"756, ktorá pri prvej skúšobnej jazde na trati zdochla."
Pri prvých skúšobných jazdách sa problémy vyskytujú bežne. Rozhodne by som rušeň kvôli jednému zdochnutiu nezatracoval.
Reakcia na: Ámos #118493:
No tak na trati Margecany - BB by si gorilku aj tak neodfotil 😃.
Reakcia na: Ámos #118494:
Neviem definíciu. 3 hodiny sú nezmysel - potom pri prestupe z dvojhodinovej trate budeš pri každom druhom vlaku hodinu čakať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.