Aj tak neviem, ci petrzalsky problem s Ik 435 nie je v niecom inom ako v nahradnych dieloch. Taka vozovna Krasnany ma (mala) 21 Ik 415 a aj ked su niektore z nich odstavene, priebezne sa opravuju a vracaju do premavky...
pocul som sice, ze su krajsie ale nic nebrani spravit povodne pristresky trochu v inom tvarovom / farebnom prevedeni (a moja osobna poznamka, lesny chodnik vyzera omnoho lepsie ako cesta a predsa si prostredie cim dalej, tym viac zaasfaltovavame a zabetonovavame => t.j. to ze je nieco krajsie neznamena nie je dovod na to aby sa to postavilo - v pripade zastavok treba odolne aj ked nie najkrajsie, "lide jsou ruzni, povetsinou hovada"

Mimochodom, v Petrzke od januara stoji aj zmodernizovana Karosa 4304, ktora nema papiere na prevadzku, pretoze jej vymenili motor MAN za LIAZ.

Majkl
Úzke sklá by to tiež nevyriešili, lebo to vandali (podľa mňa) nerozmlacujú kvôli prechodu, ale z toho, že potrebujú niečo zničiť. Keby boli tie prísteršky v správe fy JC Deceaux a nie DPB, určite by vyzerali ináč. Z príjmov z reklamy, ktorá tam aj tak nikdy nebola by sa mohli pokryť náklady na sklenené výplne. A ináč, teraz som sa vrátil z Budapešti, tam majú tiež problémy s vandalmi.