Terminály sú viazané rovnako ako čítačky kariet a výška toho pecenta je závislá na dohode s bankou - myslím, že o obratyh rozsahu Zločineckej Spoločnosti by sa aj pobili...
To, čo som už pertraktoval aj osobne - že niektopré firmy pôsobia navonok dojmom, že sa priam vyžívajú v tom, spolupracovať so zákazníkmi na imbecilných riešeniach ? . Čím, samozrejme, vôbec nechcem nič naznačovať ? .
Avsak, ked uz zonovat, tak by som navrhol tmavomodru zonu a pokladnice nahradit svetlomodrou - na predaj tarifneho vybavenia INDE ako do SR, AT, CR, PL a HU staci zakaznicke centrum, rovnako ako na informacie.
On asi myslel križovatku typu X (+) kde platí vozidlá odbáčajúce vľavo sa vyhýbajú vľavo. Teda Ty máš smerovku vľavo a ten na ceste oproti tiež má smerovku vľavo, zatiaľ čo Ty pôjdeš rovno, lebo akože máš tu smerovku iba preto, že ideš z hlavnej cesty...Luk nepostrehol, že tam, kde by sa u nás mala dávať smerovka keď ideš rovno (lebo hlavná ide doprava/doľava) sú križovatky typu T.
To by si mi mohol gaficky znázorniť, na akej križovatke z ktorého smeru auto má so mnou kolízny smer, ak idem rovno a súčasne bezkolízny, ak odbočujem doľava...
Re #117877 810zssk: sa mi páči tá veta, že "DPB,a.s. vyšiel cestujúcim v ústrety tým, že nočná doprava bola zavedená ako komerčná." ? vďaka ti, dpb za vyjdenie v ústrety...
Re #117778 810zssk: fajn, ale "Obnova vozidlového parku cez prostriedky EÚ 0 " - 0= čiastočné plnenie...
...aké vozy sa kúpili/opravili za prostriedky EÚ?
Re #117861 geodeath: tak toto by snáď už stačilo, nie? ?
Re #117862 d3k0: vďaka ?
Re #117915 LUK: ľavá smerovka je blbosť, veď, keď ideš v kruháči (bavíme sa o jednopruhovom, predpokladám) stále dokola bez obočenia, ideš predsa v "priamom" pruhu a odbáčaš iba smerom von-doprava...
Re #117962 Palo1987: keď ho dpb "vysúťaží" v tendri...
Tak dnes už platí, že BID bude spustená po etapách. Ide o to či po etapách
zemepisne - postupne podľa zón, alebo
"organizačne" - najprv tarifa pri súčasnom LV a iba minimálnch zmenách v CP železníc a Slovaklines a potom aj PDO BID.
A ide o to že to, čo sa schváli už sa môže realizovať. Keď (alebo skôr ak?) obive zastupiteľstvá schvália ceny CL a delenie tržieb, môže sa stanoviť dátum spustenia novej tarify (lebo tarifné podmienky BID už sú schválené), zakiaľ čo sa bude vypracovávať ročný projekt organizácie dopravy (ideálne na 2010) na základe ktorého sa spustí nové LV SAD, DPB a harmonizácia CP podľa PDO.
BID pocas najblizsich 365 dni na 98% nebude, takze si kludne kup rocny.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023