Myslim ze system cislovania kedy sa doplnkova/pripojna linka odvodi pridanim jednotky na zaciatok (91-191, 51-151, 7-17, 96-196...) je dobry. Alebo mas nieco konkretne co na nom povazujes zle?
To je pravda, ale v useku Novy most - Patronka chodi zaroven dost vytazena. Mozno by bolo najlepsie najprv to vyskusat na jednom poradi a na zaklade toho rozhodnut
Ad. ostatne linky:
51 - Je znacne vyuzivana seniormi (ktorym je aj nepriamo urcena), preto viac vyhovuje primestske vozidlo. Navyse nie je tak naplnena aby tam bolo treba mestsky voz.
55 - Dal som ju tam kvoli tomu ze mala prejazdy na 630.. prave som to vsak pozeral a uz tie prejazdy nie su, cize beriem spat
180 - OK, mas pravdu.. najlepsie by aj tak bolo dat tam Sprinter.
Na 901? Prímestský bus by tam síce pasoval, ale keďže už 9.5 je tam vysoko nadbytočný, dávať tam bus o meter dlhší mi nepripadá ako práve optimálne riešenie.
Ja si skor predstavujem situaciu kedy bude niekolko dopravcov, ze si BID bude v regione vyberat. Aby si mohol davat podmienky ako do x rokov % vozidloveho parku s NP, maximalny vek autobusov, klimatizacia v kazdom novom vozidle a podobne.
Konkurenica je vzdy lepsia ako monopol!
Však alebo spojiť 52 a 54. Určené spoje 52 by premávali k ŽST Vajnory. A 52 by mohla KONEČNE premávať aj cez sedlá pracovných dní nakoľko veľmi blbo vyzerá keď do 22 a cez víkendy idú 4 až 3 spoje do hodiny na trase Rača - Východné ale počas sedla to sú len 2! DP robí prieskumy len tam kde netreba a znižuje kapacitu kde tiež netreba. Tam kde sa vozí vzduch ich to netrápi vôbec. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
geodeath