a este citacia z VVO c. 190/2008
"Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska kritérií uvedených nižšie:
1. Priemerná cena za autobus - max. 60 bodov.
2. Prevádzkové náklady počas plánovanej životnosti 8 rokov = 520 000 km - max. 30 bodov.
3. Súčet záväzných cien vytipovaných ND - max. 10 bodov."
"Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska kritérií uvedených nižšie:
1. Priemerná cena za autobus - max. 60 bodov.
2. Prevádzkové náklady počas plánovanej životnosti 8 rokov = 520 000 km - max. 30 bodov.
3. Súčet záväzných cien vytipovaných ND - max. 10 bodov."
ivanbuto
Čo hovoríš na zbiehaciu výhybku Štefánikova/Paslisády, ktorá bola nanovo inštalovaná?
Mimochodom, na Miletičke vymenili kríž na rozraďovacej výhybke 201x207.
Čo ja ale napr. nechápem:
- Nezmyselná 30 na podjazde na Rožňavskej, zato že raz tam niekto strthol vedenie - tak potom dajme 30 do všetkých podjazdov (Kramáre, Cintorín, atď.), a robme z vodičov trolejbusov blbocv, a z trolejbusovej dopravy systém jazda-brzda.
- Nezmyselná 30 na viacerých výhybkách, kde sa dá ísť 40-50.
- Trakčné vedenie na úseku Ondrejovova -> Ríbezľová pred križovaním s diaľnicou (ktoré, podľa toho, čo si hovoril, bolo nanovo robené pri stavbe D1 Mierová-Senecká) - vedenie je urobené tak, že sa dá ísť pred podjazdom iba v pravom pruhu, napr. niekedy je ľavý voľnejší a v pravom dlhšia kolóna pred semaforom (IGK idú z toho pruhu následne na diaľnicu), trolejbus ale nemôže ísť do ľavého, lebo by mu padli palice, resp. musel by ísť tak max. 5-10 km/h, a aj to neviem, či by dočiahol.