Reply on: 810zssk #116784:
...ale obávajme sa prvého ? a ešte vždy je možnosť, že súťaž zrušia, nie? ?som zvedavý, aké boli cenové ponuky oboch, keďže sa tuším zverejňuje najnižšia anajvyššia, tak by po skončení mohli "prásknuť" von obe...
Re #116861 cestujuci: zaručené info je zahradnikovo cca mesiac staré vyjadrenie "linky 96 ku Ikei"...
ivanbuto
Čo hovoríš na zbiehaciu výhybku Štefánikova/Paslisády, ktorá bola nanovo inštalovaná?
Mimochodom, na Miletičke vymenili kríž na rozraďovacej výhybke 201x207.
Čo ja ale napr. nechápem:
- Nezmyselná 30 na podjazde na Rožňavskej, zato že raz tam niekto strthol vedenie - tak potom dajme 30 do všetkých podjazdov (Kramáre, Cintorín, atď.), a robme z vodičov trolejbusov blbocv, a z trolejbusovej dopravy systém jazda-brzda.
- Nezmyselná 30 na viacerých výhybkách, kde sa dá ísť 40-50.
- Trakčné vedenie na úseku Ondrejovova -> Ríbezľová pred križovaním s diaľnicou (ktoré, podľa toho, čo si hovoril, bolo nanovo robené pri stavbe D1 Mierová-Senecká) - vedenie je urobené tak, že sa dá ísť pred podjazdom iba v pravom pruhu, napr. niekedy je ľavý voľnejší a v pravom dlhšia kolóna pred semaforom (IGK idú z toho pruhu následne na diaľnicu), trolejbus ale nemôže ísť do ľavého, lebo by mu padli palice, resp. musel by ísť tak max. 5-10 km/h, a aj to neviem, či by dočiahol.