Reakcia na: pepe631 #115428:
nuž, nie je to med lízať... viem, že existuje rad profesií, pre ktoré to platí. a práve preto véééľmi šetrím kategorickými odsudkami (čo žiaľ neplatí pre značnú časť sem píšucich, ktorí často na základe správ "JednePaniPovedala..." žiadajú okamžité keď nie hneď usmrtenie tak aspoň zbavenie všetkých občianskych práv a slobôd...)nezávidím vodičom busov, na rozdiel od elek3károv sú (väčšinou) doslova poruke, nemôžu sa dostatočne oddeliť od kadečoho, čo sa im do vozidiel dostane...
Valec
Naviac, osobne si myslím, že všetky malé mestské časti by mali mať len jednu linku s poriadnym intervalom (teda okolo 10 minút v špičke) a do centra. Lebo delením na viac liniek by si mal adekvátne prerozdeliť aj interval a to môže (obzvlášť pri čakaní na spoj z centra) viac ľudí odradiť cestovaním MHD ako iných novým trasovaním prilákať.
Re #115359 Ike: Takže okolo 20teho sa možno dozvieme aj prečo. ?
Re #115387 Majo: "ebo ak sa napr. stane nejaká vážnejšia nehoda v Karlovke, tak pri Tvojom návrhu bude dosť významne narušená premávka električiek aj v Rači a Ružinove" ?
Tak toto je riadny nezmysel. Jediný dôvod prečo sa toto v Bratislave stáva je neschopnosť dispečingu zabezpečiť výlukový stav. Na výpadok dopravy (z akéhokoľvek dôvodu) na radiále je možné už vopred nachystať krízový scenár, ktorý si potom príslušný dispečer otvorí a riadi sa podľa neho. Takto by nebolo možné, aby pri nehode niekde v Karlovke stála polovica výpravených vozidiel v kolóne až po Tunel.