To už sú detaily ale. Môže nastať prípad kedy revízor zareaguje neprimerane a teda ty keď sa dajme tomu chceš postaviť hodí ťa späť na sedadlo alebo inak s tebou začne zaobchádzať prípadne urážať a na nič z toho nemá právo pokiaľ nejdeš újsť. Ak však ideš silou do revízora a snažíš sa opustiť vozidlo už je použitie sily zo strany revízora pochopiteľné.
A koľko ľudí zo Slovenska to bude využívať, tipujem, že nie málo. Celkom dobrý prípad toho začať sa vážne zaujímať nielen o Hainburg ale o dopravu, ktorá bude za dačo stať a aj prepraví dačo iné ako vzduch.
Zaujímavé konštrukcie. Na súde by sa asi dobre rehotali. Vraj obmedzovanie osobnej slobody... Kto nemá lístok, je povinný sa legitimovať revízorovi. Ak to nie je ochotný/schopný urobiť, MUSÍ strpieť zistenie totožnosti políciou. Za tým účelom musí byť aj zabezpečené, aby na políciu počkal. Nevidím v konaní revízora, ktorý zabráni čiernemu pasažierovi vo vystupovaní, nič trestné.
Mimochodom otázka pre všetkých : ČO SA POVAŽUJE ZA OSOBNÝ DOKLAD A ČO NIE?!!! Keď napr. nemám po ruke OP ale mám napríklad zdravotný preukaz alebo iný preukaz kde figuruje more rodné číslo, adresa a pod. môže aj to poslúžiť?
Ak by íšli s hociakým čiernym pasažierom von z vozidla, tam im môže oveľa ľahšie aj ujsť. Už som videl jedného, čo sa takto neváhal pustiť cez frekventovanú štvorprúdovku na Staromestskej. ?
Este doplnim CP prvej linky IDS JMK na Slovensko: http://idsjmk.cz/rozsireni/jrady/bv/S53.pdf Inak nebude sa nam trochu kryt IDS JMK a BID? Chcelo by to zacat uvazovat nad koordinaciou tychto systemov
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike