na estakadach by to _podla mna_ malo ist od stareho mosta po nam. hraniciarov a odtial by to mohol byt klasicky urovnovy variant, ale s tym, ze krizovatky budu riesene mimourovnovo.. co by bohate stacilo a bolo by to lacnejsie .. a ani by to nedelilo petrzalku ..
Dokumentáciu vytyčovacích a porealizačných meraní by mal mať k dispozícii investor, ak tam nejaké geodetické práce prebehli. No tá sa dá upraviť tak, aby všetko sedelo.
Zaujímavejšie by bolo zohnať projekt a overiť, či bola električková trať realizovaná podľa neho. Možno sú v projekte naozaj krivé koľajnice, kvôli stromom, alebo vzdialenosti od komunikácie, alebo sú koľajnice projektované rovno + oblúk a niekto to pri realizácii domrvil.
Myslím, že ak niekto získa projektovú dokumentáciu, vie to jednoducho porovnať s realitou na mieste, ak nebol aj ten projekt dodatočne prerobený na základe skutočnosti, lebo aj to sa stáva.
Čo sa týka pocitu keď vojdem no klbáku a karaťsu plynovej Karosy tak jednoznačne vedie klbák. Tento piatok však som videl ako sa plybový klbák doplazil na 96 do zastávky Romanova a trvalo dlhú chvíľu kým sa ho podarilo dať dokopy. Šofér len bezmocne rozhadzoval rukami.
e #114243 "neviem, mne sa dokonca BA klbaky (konkretne CNG karosy) zdaju luxusnejsie ako kratke CNG karosy..."
- sranda postreh, ale musim sa pripojit ? ja som najradsej ked mi pride dlha plynosa.
nevies odpovedat na otazku? mne je fuk, co si, vklude bud aj Armén alebo Južný Osetínec, ale položil som ti jasnú otázku
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Boris
Zaujímavejšie by bolo zohnať projekt a overiť, či bola električková trať realizovaná podľa neho. Možno sú v projekte naozaj krivé koľajnice, kvôli stromom, alebo vzdialenosti od komunikácie, alebo sú koľajnice projektované rovno + oblúk a niekto to pri realizácii domrvil.
Myslím, že ak niekto získa projektovú dokumentáciu, vie to jednoducho porovnať s realitou na mieste, ak nebol aj ten projekt dodatočne prerobený na základe skutočnosti, lebo aj to sa stáva.