Chcel by som sa popýtať na trať na Záhradníckej. Jej krivosť bola obhajovaná stromami, čo mi príde dosť divné. V čom teda nastal naozaj problém? Boli osi trate zle vytýčené, alebo si stavbári poposúvali kolíky čo tam boli osadené z merania a tak to dopadlo potom? Dala by sa niekde získať dokumentácia o tom ako prebiehali stavebné práce spolu s vytyčovacími a kontrolné merania?
Martin Fundárek
Od novelizácie z dielne Zimnej gumy alias Malchárka. Dovtedy boli povinní zastaviť vodiči iba pri súbežnej jazde, ak vo vedľajšom pruhu vozidlo zastavilo, pričom túto povinnosť vodiči električky nemali (dnešný § 4 ods. 4). Pri novele sa do zákona zapracovala povinnosť dať prednosť pre všetkých (ods. 2 písm. f), avšak z tohto už električky výnimku nedostali. Ustanovenie o súbežnej jazde, ktoré sa stalo duplicitným, v zákone zostalo, a tak zákon určuje, že pri súbežnej jazde vodič električky zastaviť nemusí podľa ods. 4, avšak súčasne musí podľa ods. 2 písm. g). ?
Bohužiaľ, v novom zákone, ktorý poslanci schválili a po vrátení prezidentom neschválili, táto blbosť zostala. A keďže ten zákon, ktorý je práve v Náhodnej Zrade, je v podstate jeho kópiou, tak to veľmi pravdepodobne bude aj tam.