Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #113790:
Vo Viedni majú vodiči samozrejme presný rozpis, tie údaje, napríklad 4 - 6 minút sú len "vata" pre prípadné straty na trase. Aj na internete si môžem kedykoľvek nájsť plánovaný odchod z tej - ktorej zastávky. Ak je uvedené 4 -6 minút, tak plánované odchody sú každých päť minút. Tieto rozpätia sa neuvádzajú pri linkách s dlhšími intervalmi, len pri linkách, ktoré jazdia často.
Reakcia na: 810zssk #113789:
Ak má linka interval 4 minúty. Tak napíšem, že to chodí raz za 4 minúty a nie 4 - 6. Ak má linka v priemere v hodine 7, 5 (odchody 00, 07, 15, 22, 30, 37, 45, 52), resp. 8, 5 minútový interval, tam logiku údaj interval 7 - 8 minút, resp. 8 - 9 minút má.
Reakcia na: ivanbuto #113786:
Nejde o zakryvanie. Ide o to ze radsej mat presnejsi udaj (t.j. rozostup moze byt aj do tych viac minut) ako nepresny udaj (ze to budu 4 minuty).

Myslim ze ak ma linka interval 4 minuty a podobne tak naozaj netreba presne minuty..
Reakcia na: hoppusmark01 #113754:
Pekne si vystihol Ďurkovského postoje k Bratislave ako mestu pre turistov.... a samozrejme to je nezmysel, turista, ktorý má záujem aj o niečo viac ako brožúrkové informácie a nudné prehliadky či prešporáčiky, vyjde mimo vyčačkaného centra, a čo uvidí? Rozbité chodníky, mizerné verejné priestory, a všade parkujúce a napchaté automobily...
Reakcia na: 810zssk #113764:
Ak sú nepresné, tak sú nepresné, prečo to treba "zakrývať"?

Ad. písať iba s intervalom, bez uvedenia aspoň začiatočnej minúty v hodine - nepokladám to za šťastné, najmä napr. pre ľudí, čo nemajú prístup na internet a bývajú blízko ku začiatku trasy, chcú vedieť, v ktorej minúte im chodí spoj.
Reakcia na: AAA #113784:
No to aj ja dúfam, že sú na to sofistikovanejšie spôsoby. Ale keď o tom hovoríš tak neisto asi si ho nevidel ( ja na tom niesom lepšie ), takže si obaja musíme počkať kým sa tu objaví niekto čo ho videl "v akcii".
Reakcia na: gardener #113773:
Pochybujem, že softvér na tvrobu CP je na úrovni poznámového bloku, takže určite tam nikto otrocky nevpisuje tých nech 100 odchodov denne.
Reakcia na: hoppusmark01 #113782:
Aby si si mohol vytvoriť vlastný názor tak postujem fotku (nie je moja): http://imgs.sk/images/asu15039JPG-51905.jpg ?
Reakcia na: Solider #113781:
to vážne? tak to je zaujímavé.. ?
Reakcia na: hoppusmark01 #113772:
Napríklad na 7123 boli sprvu dvere bielou farbou, ale vyzeralo to otrasne, tak to potom zamaľovali na červeno. Niekde mám aj fotku odloženú ?
Reakcia na: Puki #113779:
No a práve preto, že P/C končia odlišne a študenti sa nehrnú do intrákov, tak 184 neni tak potrebná. Skôr "good old" 84 s pravidelnými odchodmi do mesta bola pre študentov lepšia.
Reakcia na: gardener #113775:
Odchody L184 sú riešené tak, že ak idú študenti z Hroboňovej prídu na zástavku EU 15 min. pred začatím vyučovania. Ak idú z EU tak zase všetky odchody sú vykonávané 10 minút po skončení vyučovania. To, že niektorí idú zo školy do obchodu, do mesta, do práce... prípadne, že sa nedodržuje vyučovacia doba a končí sa skôr je vec ktorú DPB nijako neovplyvní ?
Reakcia na: gardener #113777:
Ja mam lepsi 😛
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&x=629145605140&l1=50&l2=205 - pozri vikend 😃 Mam dva spoje zo stanice domov, len idu naraz 😃

Samozrejme, chapem ze ten preklad nie je dolezity kedze tu trasu cestuje denne mozno 5 ludi 🙂 To je len pre zaujimavost..
Reakcia na: 810zssk #113774:
zrejme nejde o to, že si ich niekto nevšimne.. všimnúť si ich musí každý. otázka je, za aký dlhý čas.. Keď tie dvere "svietia" bielou farbou(kotasov náter), všimneš si ich okamžite, teda behom 1 sekundy. keď sú v rovnakej farbe ako zvyšok vozidla, trvá ti to dlhšie..
Reakcia na: Petto #113752:
No však teda ty sám môžeš potvrdiť, že študenti sa nehrnú hneď po skončení prednášok/civčení zo školy, je tak? Neviem ako Vám začínajú/končia P/C, ale dajme tomu, že ako na STU zač. x:00 a koniec x:40 až 50. Čiže odchody z Hroboňky by mohli byť tak aby študenti boli v EU 10 min pred celou, čiže x:37 a v opačnom smere od EU 50 alebo 55. A tak to mať každú hodinu tie odchody až do 20h.

Ak som tie konce a začiatky netrafil tak napíš ako to tam máte a napíš aj ako by si si predstavoval odchody/príchody.
Reakcia na: hoppusmark01 #113772:
To sa aj da nevsimnut si dvere? Ved uz len preto ze je na nich vacsia priehladna plocha sa to odlisuje..
Reakcia na: Valec #113758:
Keby len Viedeň ale u CZ bratov to tak často majú. Záleží od toho čo daný DP považuje za praktickejšie, či tam dať rozpätie intervalu alebo vypisovať jak mukel 12 až 20 odchodov danej linky.
Ešte by som rád niečo k tým náterom: v poslednej dobe sa na náteroch vozidiel zohľadňuje lepšie orientovanie sa cestujúcich pri nastupovaní, a to práve zvýraznením dverí inou farbou alebo nalakovaním inou farbou. Preto, aby cestujúci jednoduchšie našli dvere vozidla (viem, šotoušom sa to môže zdať divné, keďže presne vedia, kde sú dvere, ale "normálni" ľudia si ich hneď nevšimnú..
Takýto náter je aj náter T6A5 tretej generácie, kde sú dvere nalakované bielou farbou, a teda jednoznačne odlíšené od zvyšku vozidla. Takisto na 14T sú vertikálne červené pásy na dverách (s najväčšou pravdepodobnosťou tiež kvôli zvýrazneniu dverí)..
Náter LBC nerešpektuje tento "trend" a dvere sú lakované takisto ako celý voz, takže rušením kotasovho náteru na K2S a T6A5 si rušíme aj túto výhodu čo sa týka dverí..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.