Keby len Viedeň ale u CZ bratov to tak často majú. Záleží od toho čo daný DP považuje za praktickejšie, či tam dať rozpätie intervalu alebo vypisovať jak mukel 12 až 20 odchodov danej linky.
Ešte by som rád niečo k tým náterom: v poslednej dobe sa na náteroch vozidiel zohľadňuje lepšie orientovanie sa cestujúcich pri nastupovaní, a to práve zvýraznením dverí inou farbou alebo nalakovaním inou farbou. Preto, aby cestujúci jednoduchšie našli dvere vozidla (viem, šotoušom sa to môže zdať divné, keďže presne vedia, kde sú dvere, ale "normálni" ľudia si ich hneď nevšimnú..
Takýto náter je aj náter T6A5 tretej generácie, kde sú dvere nalakované bielou farbou, a teda jednoznačne odlíšené od zvyšku vozidla. Takisto na 14T sú vertikálne červené pásy na dverách (s najväčšou pravdepodobnosťou tiež kvôli zvýrazneniu dverí)..
Náter LBC nerešpektuje tento "trend" a dvere sú lakované takisto ako celý voz, takže rušením kotasovho náteru na K2S a T6A5 si rušíme aj túto výhodu čo sa týka dverí..
A v čom je údaj "Interval 4 - 6 minút" blbosť? Takýto údaj ti predsa hovorí, že tvoj spoj ti príde najneskôr do šiestich minút. Presný odchod si aj tak nebudeš na zastávke počítať.
Re #113765 qwix: Ak ma pamäť neklame, tak tá istá vyhláška hovorí, že intervalový údaj možno len ak je kratší ako 15 minút. Ja osobne by som nešiel nad 8 minút s tým, že interval 7,5 minúty by som už vypisoval. Osem by som uvádzal len pri premenlivej dĺžke (napr. 6 - 8 minút).
nerozumiem...
Pokial mas na linke interval 4 minuty, tak mas na nej interval 4 minuty...
Pokial na linke nemas interval, ale jazdi sa napr. takto 00 04 10 14 20 24 30... tak nemas interval a interval nemoze byt uvedeny.
appropo cestovne poriadky.. vyhlaska 311/1996, paragraf 10, odseky 1 a 5 okrem ineho hovori, ze cestovny poriadok musi obsahovat tieto udaje (okrem inych):
- datum zaciatku A KONCA platnosti cestovneho poriadku
- udaj o tom kde mozno kupit cestovny listok (neplati pre MHD, pokial je to uvedene v prepr. poriadku a tarife v kazdom autobuse)
A tiez, "namiesto času odchodu spoja zo zastávky možno uviesť interval príchodu jednotlivých spojov na zastávku."
no aby sme potom nedopadli ako (tusim) v Zahrebe, kde cestovne poriadky vyzeraju tak, ze "Interval 15-37 minut"...
Proti intervalovym CP nic nemam, ale len v pripade, ze interval je rovnaky pocas celej napr. hodiny. T.z. "interval 4 min." je ok, "interval 4 - 6 min." je blbost!
Ja viem, že ani prvú minútu tam netreba, možno by stačilo vypisovať odchody do začatia intervalu (čiže do cca 6:20), potom už len interval a po skončení zasa vypisovať.
Naviac, ak by sa vypísal interval s rozsahom (teda "Interval 4 - 6 minút") Nebolo by treba na prázdniny vymieňať cestovné poriadky, lebo 4 minúty by boli počas šk. roku a 6 cez prázdniny.
chcu to tak aj niektori ludia na podniku, ale vies ake je tazke tam presvedcit niekoho, kto nechce, takze preto to tak nemame...podla mna by nebolo potrebne tam napisat ani tu prvu minutu, pretoze v BA je takmer nemozne, aby ti presne prisiel spoj...cestujuci by vsak pri intervale vedeli, ze v rovnakych intervaloch im pridu aj 20 minut zmeskane busy, kedze vsety stoja v rovnakej zapche...dalej by bolo velmi vhodne riesenie urobit 1 cestovny poriadok napriklad na elektricky na radialach...PRIKLAD - 2 cp od vazky po zst vinohrady a odtial uz len 1 cp...od trnavskeho po astronomcku by stacil 1 cp s intervalom 4 minuty a bolo by...pripadne ak by niekomu vadilo intervalove oznacenie, mohli by sa tam len odchody vsetkych elektriciek spolu napisat...ale na to tu asi este nikto nedozrel...
clovece, ty mi citas myslienky uz som to tu parkrat pisal... parizsky nater v cervenom, resp v bordovom prevedeni by bol neutralny, pekny a necirkusovy;)
"neviem si predstaviť, že by sa LBC stal mestským náterom, pretože potom by to tu vyzeralo ako v cirkuse, alebo v lunaparku" - mas dojem ze BA nie je jeden velky cirkus?
"oni si obraz Bratislavy utvárajú podľa úplne iných vecí, a najlepšie je, keď si obraz Bratislavy utvorí každý sám.. " - neboj, ked im dojde TAM tak ani LBC nater mu nepomoze..
no a taký parížsky náter (konkrétne ten tyrkysovo-bielo-šedý)tiež nie je zlý.. keď si predstavím, že namiesto tyrkisovej by bola červená, tak by to bol celkom pekný náter pre Bratislavu..
Ešte k tým osobným názorom by som aj ja pridal svoj osobný názor: mne sa ako najviac bratislavské zapísali do povedomia Ik4x5.. Čiže podľa mňa by mal byť nový bratislavský náter pokračovaním náteru "nových" Ikarusov, síce v trochu upravenej podobe, ale predsa.. proporčne je ten náter pekne vyvážený (nie je tam ani prevaha bielej, a ani prevaha červenej).. trochu pokračovaním sa mi zdá byť ešte 25Tr, ale s odvtedy kúpenými vozidlami to už ide po estetickej stráne dole vodou..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk