Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Neplánuje sa zaviesť trend rovnakého celodenného intervalu (s výnimkou rannej špičky) u trolejbusov aj u linky 33?
Reakcia na: 810zssk #113554:
ťipol som si ?
Reakcia na: Ámos #113553:
Heeeeej 😃 A to si ako na taku koninu dosiel? 😉
Reakcia na: 810zssk #113548:
vacsine ludi co poznas a vyhovuje im manual viac v zivote automat nemali pod nohou a ked mali tak snim urobili 5km.

Re #113549 gardener: 1 plne postacuje. Ved urdzba historicky vozov tiez nieco stoji.
Reakcia na: Ámos #113547:
Automat setri motor? to sa mi nezda... ved prevlada nazor ze automat praveze kazi motor... teda vlastne co som jazdil a viezol sa v automatoch (teraz nehovorim o busoch) tak vzdy bol ten motor maximalne rozladeny... samozrejme ze aj na manuali sa da motor znicit zlym jazdenim
Reakcia na: Ámos #113546:
Hej jazdil 🙂 sice nie tolko co ty, ale vobec mi to nesedelo ?
Reakcia na: Ámos #113541:
Také dačo som povedal,že 50? Teda myslíš, že na počet 761 ks Ikarusov nechať len jeden neni opačný extrém zas ku číslu 50? Mohli nechať z každej vozovne po jednom = 3 kusy dokopy. Toľko môj názor.
Reakcia na: Ámos #113546:
Podla toho co som pocul od par ludi tak idealny kompromis je kombinacia kedy mozes zvolit prevody D automatika, N, R, L automatika, 1, 2 a 3.. aj ked vacsine ludi co poznam manual vyhovuje viac..
Reakcia na: 810zssk #113545:
V USA ludia urobia s jednym autom asi tak trikrat viac km ako europan. Automat setri motor aj prevodovku. Menej servisu, menej problemov = viac usetrenych penazi.
Reakcia na: Ike #113544:
a uz si jazdil s automatom? Lebo ja ano, prejazdil som na nom za dva tyzdne 9000km a veru. Dnes chcem auto s automatom. Oni ti Amici zas nie su uplne blbi ? Je to pohodlnejsie a dnesne verzie "tiptronic" a pod. Mas kombinaciu oboch takze si vies uzit aj jedno aj druhe.
Reakcia na: Ike #113544:
Pekny priklad 🙂 Niekedy je proste lepsie mat moznost volby ako nechat to na automat - ci uz pri prevodovke, alebo tom zatvarani dveri 🙂

Ale v takych USA je priam nemozne pozicat si auto s manualom..
Reakcia na: 810zssk #113543:
to mas ako s manualnou prevodovkov... len za to ze automatika je pokrok, je to jednoduchsie atd, tak aj tak sa vyraba vacsina aut bez automatiky (v europe) a osobne sa mi tiez lepsie jazdi s manualom 🙂 asi som zaostaly 🙂
Reakcia na: Ike #113542:
Ale potom nebudeme ako vo Viedni a to je zle... ?

Teraz seriozne... plne suhlasim, dopyt uplne staci.
Reakcia na: Ámos #113541:
Suhlas... dopyt na vsetky vozy a to bohate staci... automatika je zbytocna
Reakcia na: gardener #113537:
a kolo tych Ik280 ma mat DPB ako historicke vozidla. Najlepsie 50, nie?!

Re #113539 bwd: My sme naozaj blbi!!! A ja, ze preco bratislavsky vodici ostanu stat na prvej zastavke s otvorenymi dverami a nemozu ist dalej, lebo automat ich nezavrie.
Dopyt ano! Setrenie dvernym mechanizmov, unik tepla, chladu(ak ma voz klimu).
Ale vodic ma aj zrkadlo a moze si dvere zavriet sam.
Reakcia na: ivanbuto #113533:
Sorry, neprečítal som si následné príspevky...
Reakcia na: ivanbuto #113534:
No na čo asi? Ak už nikto nechce
nastupovať, dvere sa zatvoria a vodič nemusí na ne čakať,
keď už chce zo zastávky odísť. Dvere zostávajú otvorené
len minimálne potrebný čas, alebo sa neotvoria vôbec, ak
nikto nenastupuje, či nevystupuje, teda v lete neuniká von
klimatizovaný a v zime teplý vzduch.
Drobna pripomienka - v mape je blokova slucka 68-cky zakreslena naopak 🙂
Prečo je v zozname historičákov medzi Ik280 už len 2881? To z Petržalskej vozovna žiadny Ik280 neostane? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.