Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark01 #113450:
Ad. zjednosmernenie: Zatiaľ nikto nepredložil ani len trochu reálnu predstavu, ako by to mohlo fungovať, a aký by to malo osoh. A BUS pruhy sú asi to posledné, na čo tunajší "dopravní odborníci" myslia, bohužiaľ, ale je to tak.
Reakcia na: hoppusmark01 #113448:
No, tak v oblasti čiernych stavieb som nejako aktivitu nášho starostu Petreka zatiaľ nepostrehol. A ohľadne parkovania, uvidíme, čo sa aj reálne spraví...
Reakcia na: Ámos #113528:
V tomto odporucam 3540 a jej stylove nalepky NIE 😃
Reakcia na: Solider #113521:
A potom cestujuci prestupuje na SOR, kde su dopytove tlacidla prelepene vselicim (aj kobercom) a ked ich ludia tlacia vodici sa rozculuju. No maju to zapotreby take pi*ungy. Nech si DPB zavedie jednotny dopyt na vsetkych vozidlach a bude vsetko OK.
Reakcia na: Ike #113526:
V tom suhlasim. Ale to ze je v tom bordel nie je chyba cestujucich, ale DPB!
Reakcia na: 810zssk #113523:
ako? myslim ze aj tu ma bwd pravdu:

- v normalnom meste by to bolo jednotne
- v normalnom meste by o tom boli informacie na dostupnom mieste
- v normalnom meste by to bolo napisane na vozidle
- v normalnom meste by cestujuci nestlacali smerovky
- v normalnom meste by vodic nenadaval ale ak by videl ze clovek sa chce dostat do autobusu a nevie ako, tak by mu tie dvere otvoril manualne
Reakcia na: ivanbuto #113464:
Podľa mňa aj ku tomu dojde, že to zrušia. Ale mohli by to spraviť s rekonštrukciou prechodov, ktoré by som tam spravil opäť 4 ako bolo pôvodne. A odbočovanie by samozrejme bolo povolené len pre 112.
Reakcia na: 810zssk #113523:
Ja osobne som sa stretol s tým, keď bolo pri tlačidle napísané "Nestláčať!" a Slovák to just stlačil a tuším aj tlačítko bolo prelepené izolačnou páskou. IQ nulové.
Reakcia na: Solider #113521:
Heeej a potom to stlaci v abuse a vodic ho za to vyp94uje.. tak ako ma vediet ci ma alebo nema stlacat?
Reakcia na: 810zssk #113520:
A na margo tých tlačidiel ... aj dopytové Škodovky (14 a 15 Tr), majú 2 tlačítka, jedno dopytové a jedno "na znamenie", ktoré sa nachádza na, dovolím si to laicky nazvať, krabici dverného mechanizmu.
Reakcia na: 810zssk #113520:
A bol by problém, keby to cestujúci aj tak stlačil? Pokiaľ teda má dostatočné IQ na to, aby sa vedel trafiť do tlačidla, pri ktorom je napísane "Otváranie dverí"...
Reakcia na: Solider #113519:
Prepac, ale nesotous nema co riesit ze na jednom trolejbuse to vodic pouziva na druhom nie a co ma vlastne stlacat ked v Solarise tlacidlo DVERE sluzi ako znamenie vodicovi, rovnako ako STOPka, zatial co v tbuse su to dve rozlicne tlacidla.. nech si v tom DPB spravi poriadok a potom mozme chciet nech sa v tom vlcaci vyznaju.
Reakcia na: 810zssk #113518:
Musím znova zastať bwd-eho, ale Slováci sa buď nepozerajú, ktoré tlačítko stláčajú, alebo stlačia všetky, čo už čo-to svedčí o inteligencii istej časti národa.
Reakcia na: bwd #113517:
Napriklad pre teba.
Reakcia na: prodi71 #113516:
"Je to trochu ošemetné."

Určite. Hlavne pre tých, ktorí nezvyknú používať mozog.
Suhlasim.Zoberme si napríklad trolejbus Škoda 25 Tr. Myslím že ten má aj tlačidlo na znamenie a hned pod ním je otváranie dverí. Je to trochu ošemetné.
Reakcia na: Peto02 #113497:
Tlačidlo na otváranie dverí sa používa v každej električke. V autobusoch a trolejbusoch je to inak, staré typy majú tlačidlá pre zastavenie na znamenie, tie nové aj na otváranie dverí. Preto sa nedivím, ak sú niektorí cestujúci z toho zmätený.
Reakcia na: bwd #113513:
Mohla by vyzerať asi takto a mať len 60kB:
http://www.boris.dobak.eu/temp/yyqtdE9iI9.jpg
Reakcia na: B741 #113511:
No jo. Pekná. White Balance je už na
'Auto', ešte by to chcelo zmenšiť rozmer tej fotky na
800x600 a skomprimovať na takých 60% aby nezaberala
na nete toľko miesta.

O fotke:

Make - Canon
Model - Canon PowerShot A410
Orientation - Top left
XResolution - 180
YResolution - 180
ResolutionUnit - Inch
DateTime - 2008:10:10 16:51:25
YCbCrPositioning - Centered
ExifOffset - 196
ExposureTime - 1/60 seconds
FNumber - 2.80
ExifVersion - 0220
DateTimeOriginal - 2008:10:10 16:51:25
DateTimeDigitized - 2008:10:10 16:51:25
ComponentsConfiguration - YCbCr
CompressedBitsPerPixel - 3 (bits/pixel)
ShutterSpeedValue - 1/60 seconds
ApertureValue - F 2.80
ExposureBiasValue - 0.00
MaxApertureValue - F 2.80
MeteringMode - Multi-segment
Flash -
FocalLength - 5.40 mm
UserComment -
FlashPixVersion - 0100
ColorSpace - sRGB
ExifImageWidth - 2048
ExifImageHeight - 1536
InteroperabilityOffset - 2218
FocalPlaneXResolution - 11441.34
FocalPlaneYResolution - 11377.78
FocalPlaneResolutionUnit - Inch
SensingMethod - One-chip color area sensor
FileSource - DSC - Digital still camera
CustomRendered - Normal process
ExposureMode - Auto
White Balance - Auto
DigitalZoomRatio - 1.00 x
SceneCaptureType - Standard

Maker Note (Vendor): -
Macro mode - Normal
Self timer - Off
Quality - Fine
Flash mode - Auto + red-eye reduction
Sequence mode - Single or Timer
Focus mode - Single
Image size - Large
Easy shooting mode - Full Auto
Digital zoom - None
Contrast - Normal
Saturation - Normal
Sharpness - Normal
ISO Value - Auto
Metering mode - Evaluative
Focus type - Auto
AF point selected - Auto AF point selection
Exposure mode - Easy shooting
Focal length - 5400 - 17300 mm (1000 mm)
Flash activity -
Flash details -
Focus mode 2 - Single
White Balance - Auto
Sequence number - 0
Flash bias - 0 EV
Subject Distance - 115
Image Type - IMG:PowerShot A410 JPEG
Firmware Version - Firmware Version 1.00
Image Number - 1242417
Owner Name -
Reakcia na: B741 #113511:
Takto, možno mi ušla pointa, ale nechápem o čo má na tej fotke ísť ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.