Inak nešlo by niečo konečne spraviť s linkami 34,83 a 84? L34 vozí od Račka po SAV vzduch, dakedy aj celý ten okruh v centre spraví poloprázdna. Musia fakt 34,83 a 84 byť nutne v tom posratom preklade, ktorý je aj tak len na papieri a nefunguje a ešte sťažuje aj dopravu? Tieto linky už majú úplne odlišné významy ako mali kedysi. 83 nechodí do Ovsišťa a už ani na Dostižku. L84 sa "bije" s L99 od Ovsišťa po Hálovu a žiadne preklady a rozdelenie cestujúcich na týchto linkách medzi sebou neexistuje. L34 poznám pomenej ale ten tupý okruh cez Šancovú, Mýtnu a Štefánikovu by bolo fajn dať preč. Viesť po Vazovovu a odtiaľ späť po Radlinského, alebo k STU, a potom popred STU po Blumentáli k Račku.
Majo
Re #112781 Ámos: Nemyslím si, že linka, čo premáva len v špičke, by niečo riešila. A sám iste uznal, že mimo špičky by 75-ka využitá veľmi nebola. Preto by možno skôr stálo za úvahy predĺžiť tam linku 51, ktorá sa aj tak teraz musí točiť vo voz. Krasňany kvôli zrušeniu obratiska Nobelova...
Re #112782 aquila: Žiadna prerábka nebude. Časť vozidiel bude plynová (pre Trnávku a Jurajov dvor) a časť naftová (pre Petržalku).