Reply on: N/A #112786:
1) V Petržalke má byť vybudovaná plnička CNG.
2) Ak by aj takýto plán neexistoval, nie je problém ho vytvoriť.
3) Ak by aj z akéhokoľvek dôvodu nebola v Petržalke vybudovaná plnička CNG, nie je problém presunúť sem kompletnú flotilu Ik4x5 a cíferských hračkobusov.
Ak sa raz Bratislava dala na cestu CNG (a túto cestu záhradkár nikdy nespochybnil, aj v rekonštrukciách Vrakos sa pokračuje), neexistuje najmenší RACIONÁLNY dôvod ďalej diverzifikovať vozidlový park.
To ze cena vychadza z ceny v EUR je uplne nepodstatne.. skratka nezobrazuje ju podla konverzneho kurzu, takze podla mna porusuje zakon.. kazdopadne pracujem na overeni tejto informacie u ludi ktory o tom vedia viac, ked budem mat 100%nu info dam vediet.
Majo
Re #112781 Ámos: Nemyslím si, že linka, čo premáva len v špičke, by niečo riešila. A sám iste uznal, že mimo špičky by 75-ka využitá veľmi nebola. Preto by možno skôr stálo za úvahy predĺžiť tam linku 51, ktorá sa aj tak teraz musí točiť vo voz. Krasňany kvôli zrušeniu obratiska Nobelova...
Re #112782 aquila: Žiadna prerábka nebude. Časť vozidiel bude plynová (pre Trnávku a Jurajov dvor) a časť naftová (pre Petržalku).