Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #112670:
myslel som to obrazne (preco ma vzdy ludia chytaju za slovicka?) Je mi jasne ze take nieco nie je mozne ale ide o princip
Reply on: MatejBA #112668:
Spojenie odvsadial vsadu povazujes za znak dobrej MHD? Tak potom taku "dobru" MHD nechcem... A som zvedavy, na co by bol v takom Ketelci interval 10 minut.

Re #112669 MatejBA: Vyska skod, ktore robia vandali, nie je az tak tragicka, ako popisujes. Napisy "Nenic ma, sluzim hlavne tebe" su na Karosach B941/961 a boli tam nalepene este v Banskej Bystrici.
Reply on: MatejBA #112668:
Najhorsie intervaly 10 minut pri systeme odvsadial-vsade (jak dementi)? Ty zijes v ktorom sektore vesmiru?
Reply on: MatejBA #112668:
+ si k tomu pridaj zivli, co vsetko nicia (ved uz casto lepia do vozidiel napisy "NENIC MA, SLUZIM PRAVE TEBE!" ) a vzdy robia vysoke skody
Reply on: bwd #112659:
Kebyze to je take lahke tak uz aj pan Zahradnik na to pride. Problem je hlavne v tom, ze mesto nechce zvysovat ceny cestovneho a viac dotovat MHD (ved 60 minutovy ma dokonca zlacniet)

Ked mas v arzenale autobusy/trolejbusy/elektricky stare aj 25 rokov tak asi tazko najdes financie nazvys, ked starat sa o 25 rocny bus je obcas aj 3-4x krat financne narocnejsie ako o novy. K tomu musis robit renovaciu mnohych veci (kolaje, troleje, tunel atd) a kebyze chcu rychlo vymenit cely vozovy park naraz, museli by sa zbavit 90% vozidiel co by bol kolaps.

Problem je hlavne ten ze od roku 1998-2006/2007 sa MHD zanedbavala. Kebyze aj v tychto rokoch sa staraju o MHD tak ako teraz (sice nie dokonalo ale aspon nejak) tak mas vsade mozno aj 10 minutove intervali najhorsie a spojenie odvsadial vsade.
Reply on: AAA #112660:
"Nevedel som, že neposlanie žiadosti je trestné. (+ pihlúply smajlík)"

Nevieš náhodou, o čom píšeš? Kto písal o tom, že neposlanie nejakej žiadosti je trestné?
Reply on: 810zssk #112665:
Errata: Samozrejme, ze cez Kittsee.
Reply on: N/A #112664:
A priama linka Bratislava - Vieden, samozrejme ze Kittsee.
Reply on: 810zssk #112663:
preco by sa on zahadzoval v takejto diere, on bude primatorom Viedne a bodom cislo 1 jeho volebneho programu bude odtrhnutie Bratislavy od Slovenska a jej pripojenie k Viedni ?
Reply on: bwd #112657:
O dva roky su volby. Budes kandidovat? Alebo ty mas vyssie ambicie a chces byt rovno primatorom Viedne?
Reply on: bwd #112659:
Keď zaplatíš dvojnásobné výkony MHD, potom bude vyzerať lepšie.
Reply on: bwd #112648:
Super, navrhujem kupit 1 (slovom jeden) autobus Mercedes-Benz CapaCity BWD, ktory by mat kozene sedacky, budu v nom podavat sampanske a samozrejme ho bude soferovat vodic s telepatickymi schopnostami (idealne Aštar Šeran) ktory vie za kolko stotin sekundy mu naskoci zelena. Co tam po tom ze ostatny sa budu tlacit v solo Vrakosach. Hlavne ze ten jeden bus bude kvalitny.
Reply on: bwd #112657:
Nevedel som, že neposlanie žiadosti je trestné. ?
Reply on: Solider #112656:
"Je veľká škoda, že tu prezentuješ zmenu koncepcie dopravy a vyhýbaš sa vysvetliť, v čom spočíva."

Nie som špecialista na verejnú dopravu a navyše, takúto otázku nemôže zodpovedať ani žiadny jedinec, ktorý by tým špecialistom bol. Na jej zodpovedanie je potrebná náročná práca tímu špecialistov, ale ako príležitostný konzument aj bratislavskej dopravy mám skúsenosti z iných miest a viem, že inde tá doprava funguje. A funguje slušne, nikde v civilizácii nie je cestujúci považovaný len za dobytok, ktorý je treba previezť z bodu A do bodu B tak, ako tomu je v Bratislave. Z mojich pozorovaní mi však je jasné, že dnešnú bratislavskú dopravu majú na svedomí diletanti, ktorí majú akurát na to, aby naprojektovali dopravu v nejakej Hornej - Dolnej. Pokiaľ to budú robiť komunistickí diletanti, ktorí sa nedokážu pozrieť, ako doprava funguje v civilizovaných štátoch a pokiaľ budú iní diletanti odmietať skúsenosti ľudí, ktorí v civilizácii už nejaký ten čas žijú (lebo "cudzie nechceme"), tak bude doprava v Bratislave vyzerať tak, ako vyzerá.
Reply on: bwd #112657:
No otázne je, či týchto lumpov nezvolili ľudia len preto, lebo nemali na výber a zvolili, ako býva u nás zvykom, "najmenšie zlo". Sťažnosť alebo trestné oznamenie písať nejdem, lebo nepoznám podrobnosti, ale sú tu (aj na tejto diskusii) ľudia, ktorí o tom vedia viac ako ja a tí možno (dúfam) aj niečo napíšu.
Reply on: Majo #112655:
"...jeden pracovník magoriátu nebol schopný včas predložiť projekty na ne."

Čia je to vina? Kto zvolil tých lumpov, ktorí vás teraz odrbávajú na každom kroku? Napísal niekto sťažnosť, alebo dokonca trestné oznámenie? Vykecávanie sa na internetových fórach ešte nikdy v takýchto záležitostiach nepomohlo.
Reply on: bwd #112654:
Je veľká škoda, že tu prezentuješ zmenu koncepcie dopravy a vyhýbaš sa vysvetliť, v čom spočíva.
Reply on: bwd #112652:
Tak či tak nákup 240 kĺbakov určite nie je nezmyselným krokom, lebo aj keby sa teraz začala pripravovať výstavba tratí na všetky sídliská, skôr, ako o 6 - 8 rokov sa po nich ešte neodvezieme. Inak, keď už si začal s touto témou - z eurofondov sa teraz mali postaviť trolejbusové trate na Brnianskej - Pražskej a Vojenská nem. - Patrónka a ďalšie, ale eurofondy sa nakoniec nepodarilo získať len kvôli tomu, že jeden pracovník magoriátu nebol schopný včas predložiť projekty na ne.
Reply on: Solider #112653:


Na hlúposti neodpovedám.
Reply on: bwd #112652:
Čo sa myslíš pod pojmom ´koncepcia dopravy´? Vyhlasovanie zastávok a možných prestupov v jazyku nemeckom? ? Rád by som to totiž vedel ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.