Reply on: Solider #112656:
"Je veľká škoda, že tu prezentuješ zmenu koncepcie dopravy a vyhýbaš sa vysvetliť, v čom spočíva."Nie som špecialista na verejnú dopravu a navyše, takúto otázku nemôže zodpovedať ani žiadny jedinec, ktorý by tým špecialistom bol. Na jej zodpovedanie je potrebná náročná práca tímu špecialistov, ale ako príležitostný konzument aj bratislavskej dopravy mám skúsenosti z iných miest a viem, že inde tá doprava funguje. A funguje slušne, nikde v civilizácii nie je cestujúci považovaný len za dobytok, ktorý je treba previezť z bodu A do bodu B tak, ako tomu je v Bratislave. Z mojich pozorovaní mi však je jasné, že dnešnú bratislavskú dopravu majú na svedomí diletanti, ktorí majú akurát na to, aby naprojektovali dopravu v nejakej Hornej - Dolnej. Pokiaľ to budú robiť komunistickí diletanti, ktorí sa nedokážu pozrieť, ako doprava funguje v civilizovaných štátoch a pokiaľ budú iní diletanti odmietať skúsenosti ľudí, ktorí v civilizácii už nejaký ten čas žijú (lebo "cudzie nechceme"), tak bude doprava v Bratislave vyzerať tak, ako vyzerá.
Majo
Re #112625 hoppusmark01: Sám si si odpovedal...
Re #112629 eripmav: Optimálne by bolo mať aspoň 300 kĺbakov. Čo sa týka vyraďovania, poletia Tam busy, staršie Ikarusy 435, staršie B741NGST a, samozrejme, všetky naftové Karosy a posledný Ik 283. Rovnako tak odídu (tuším v máji by to malo byť) z BA prenajté B941/961. Vyradia sa aj niektoré sólo Vrakosy (a zrejme aj Tam busy), ktoré budú nahradené kĺbakmi na linkách, kde sú potrebné.
Re #112633 eripmav: Vysoký interval som ešte nevidel... Iba ak krátky a dlhý. Inak ešte stihol DPB ledva vypísať tender a už tu nadávate (platí aj pre hoppusmarka01) na náter, hoci ešte neviete, aký bude, nadávate na zhoršenie intervalov, aj keď neviete, či k nemu dôjde... Vám sa fakt asi človek ničím nezavďačí...