Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #112672:
Nejde o tych 10 minut. Tu ide o nemoznost kombinacie dobrych intervalov a zleho linkovania (systemu odvsadial vsade).
Reakcia na: Majo #112671:
Objavili sa uz aj v K2kach
Reakcia na: 810zssk #112670:
myslel som to obrazne (preco ma vzdy ludia chytaju za slovicka?) Je mi jasne ze take nieco nie je mozne ale ide o princip
Reakcia na: MatejBA #112668:
Spojenie odvsadial vsadu povazujes za znak dobrej MHD? Tak potom taku "dobru" MHD nechcem... A som zvedavy, na co by bol v takom Ketelci interval 10 minut.

Re #112669 MatejBA: Vyska skod, ktore robia vandali, nie je az tak tragicka, ako popisujes. Napisy "Nenic ma, sluzim hlavne tebe" su na Karosach B941/961 a boli tam nalepene este v Banskej Bystrici.
Reakcia na: MatejBA #112668:
Najhorsie intervaly 10 minut pri systeme odvsadial-vsade (jak dementi)? Ty zijes v ktorom sektore vesmiru?
Reakcia na: MatejBA #112668:
+ si k tomu pridaj zivli, co vsetko nicia (ved uz casto lepia do vozidiel napisy "NENIC MA, SLUZIM PRAVE TEBE!" ) a vzdy robia vysoke skody
Reakcia na: bwd #112659:
Kebyze to je take lahke tak uz aj pan Zahradnik na to pride. Problem je hlavne v tom, ze mesto nechce zvysovat ceny cestovneho a viac dotovat MHD (ved 60 minutovy ma dokonca zlacniet)

Ked mas v arzenale autobusy/trolejbusy/elektricky stare aj 25 rokov tak asi tazko najdes financie nazvys, ked starat sa o 25 rocny bus je obcas aj 3-4x krat financne narocnejsie ako o novy. K tomu musis robit renovaciu mnohych veci (kolaje, troleje, tunel atd) a kebyze chcu rychlo vymenit cely vozovy park naraz, museli by sa zbavit 90% vozidiel co by bol kolaps.

Problem je hlavne ten ze od roku 1998-2006/2007 sa MHD zanedbavala. Kebyze aj v tychto rokoch sa staraju o MHD tak ako teraz (sice nie dokonalo ale aspon nejak) tak mas vsade mozno aj 10 minutove intervali najhorsie a spojenie odvsadial vsade.
Reakcia na: AAA #112660:
"Nevedel som, že neposlanie žiadosti je trestné. (+ pihlúply smajlík)"

Nevieš náhodou, o čom píšeš? Kto písal o tom, že neposlanie nejakej žiadosti je trestné?
Reakcia na: 810zssk #112665:
Errata: Samozrejme, ze cez Kittsee.
Reakcia na: N/A #112664:
A priama linka Bratislava - Vieden, samozrejme ze Kittsee.
Reakcia na: 810zssk #112663:
preco by sa on zahadzoval v takejto diere, on bude primatorom Viedne a bodom cislo 1 jeho volebneho programu bude odtrhnutie Bratislavy od Slovenska a jej pripojenie k Viedni ?
Reakcia na: bwd #112657:
O dva roky su volby. Budes kandidovat? Alebo ty mas vyssie ambicie a chces byt rovno primatorom Viedne?
Reakcia na: bwd #112659:
Keď zaplatíš dvojnásobné výkony MHD, potom bude vyzerať lepšie.
Reakcia na: bwd #112648:
Super, navrhujem kupit 1 (slovom jeden) autobus Mercedes-Benz CapaCity BWD, ktory by mat kozene sedacky, budu v nom podavat sampanske a samozrejme ho bude soferovat vodic s telepatickymi schopnostami (idealne Aštar Šeran) ktory vie za kolko stotin sekundy mu naskoci zelena. Co tam po tom ze ostatny sa budu tlacit v solo Vrakosach. Hlavne ze ten jeden bus bude kvalitny.
Reakcia na: bwd #112657:
Nevedel som, že neposlanie žiadosti je trestné. ?
Reakcia na: Solider #112656:
"Je veľká škoda, že tu prezentuješ zmenu koncepcie dopravy a vyhýbaš sa vysvetliť, v čom spočíva."

Nie som špecialista na verejnú dopravu a navyše, takúto otázku nemôže zodpovedať ani žiadny jedinec, ktorý by tým špecialistom bol. Na jej zodpovedanie je potrebná náročná práca tímu špecialistov, ale ako príležitostný konzument aj bratislavskej dopravy mám skúsenosti z iných miest a viem, že inde tá doprava funguje. A funguje slušne, nikde v civilizácii nie je cestujúci považovaný len za dobytok, ktorý je treba previezť z bodu A do bodu B tak, ako tomu je v Bratislave. Z mojich pozorovaní mi však je jasné, že dnešnú bratislavskú dopravu majú na svedomí diletanti, ktorí majú akurát na to, aby naprojektovali dopravu v nejakej Hornej - Dolnej. Pokiaľ to budú robiť komunistickí diletanti, ktorí sa nedokážu pozrieť, ako doprava funguje v civilizovaných štátoch a pokiaľ budú iní diletanti odmietať skúsenosti ľudí, ktorí v civilizácii už nejaký ten čas žijú (lebo "cudzie nechceme"), tak bude doprava v Bratislave vyzerať tak, ako vyzerá.
Reakcia na: bwd #112657:
No otázne je, či týchto lumpov nezvolili ľudia len preto, lebo nemali na výber a zvolili, ako býva u nás zvykom, "najmenšie zlo". Sťažnosť alebo trestné oznamenie písať nejdem, lebo nepoznám podrobnosti, ale sú tu (aj na tejto diskusii) ľudia, ktorí o tom vedia viac ako ja a tí možno (dúfam) aj niečo napíšu.
Reakcia na: Majo #112655:
"...jeden pracovník magoriátu nebol schopný včas predložiť projekty na ne."

Čia je to vina? Kto zvolil tých lumpov, ktorí vás teraz odrbávajú na každom kroku? Napísal niekto sťažnosť, alebo dokonca trestné oznámenie? Vykecávanie sa na internetových fórach ešte nikdy v takýchto záležitostiach nepomohlo.
Reakcia na: bwd #112654:
Je veľká škoda, že tu prezentuješ zmenu koncepcie dopravy a vyhýbaš sa vysvetliť, v čom spočíva.
Reakcia na: bwd #112652:
Tak či tak nákup 240 kĺbakov určite nie je nezmyselným krokom, lebo aj keby sa teraz začala pripravovať výstavba tratí na všetky sídliská, skôr, ako o 6 - 8 rokov sa po nich ešte neodvezieme. Inak, keď už si začal s touto témou - z eurofondov sa teraz mali postaviť trolejbusové trate na Brnianskej - Pražskej a Vojenská nem. - Patrónka a ďalšie, ale eurofondy sa nakoniec nepodarilo získať len kvôli tomu, že jeden pracovník magoriátu nebol schopný včas predložiť projekty na ne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.