mickey: To mas tak - optimalizacia 0 bodov, dodrziavanie grafikonov 0 bodov... BUSE to aj uklada, dokonca sa to aj archivuje, ale evidentne sankcie nie su, lebo to by sa potom inak jazdilo...
Elektrickova trat vedena po Vajnorskej je tak perfektne obsluhovana, ze vsetky tri elektricky idu v rozpati 3 minut z Trnavskeho a potom je 10 minut medzera. Potom sa casto sa stane, ze sa napriklad Trnavske myto dovalia dve v tesnom zavese za sebou. Ani naznak nejakeho rozumneho rozptylu. Ale povedzme, stane sa. 2, 4 a 6 maju uplne odlisne trasy, takze sa niekedy mozu stretnut - jedna chyti trosku meskanie, druha pride trochu skor.
Ale napriklad: 6:54 ma odchod stvorka, zaroven s nou (hned za nou) ale pride aj sestka, ktora ma odchod az 6:58. Dalsi spoj (dvojka) ide az 7:04. Vodic sestky ale nepocka na zastavke do 6:58, radsej sa vali hned dalej, hoci je vozidlo prazdne. Jasna vec, bude skor na Novom meste, trosku hodi slofika na konecnej. Za tych 10 minut sa ale nazbiera kopec ludi, ktori sa potom 7:04 natlacia do kratkej dvojky.
Uz sa to tu raz chvilku preberalo, ale stale v tom nemam jasno:
Ako casto a podrobne su vodici sledovani, ci dodrziavaju cas odchodu zo zastavok? Da sa to v tom BUSE (ci ako sa to vola ten elektronicky system) logovat? Je mi jasne, ze za neskorsie odchody vodici vacsinou nemozu, ale odist skor a najma ked nikomu nezavadziam, je totalna blbost.
To sa moze potom dopravny podnik hrat kolko chce s optimalizaciou grafikonov, ked mu na to vodici kaslu a jazdia si ako im to vyjde. A cetujuci si potom zanadava, ako je to nahovno, ked musi niekde prestupovat a nabuduce radsej pojde autom.
Humor:
"Rušne Železničnej spoločnosti a. s. série 350 jazdia v súčasnosti na koridorových tratiach Českých dráh ako jediné rýchlosťou až 160 km za hodinu. Takouto rýchlosťou budú čoskoro jazdiť aj vlaky na koridorových tratiach ŽSR."
Prameň: http://tlacovespravyzs.zsr.sk//11november/Kolosústruh.htm
Zaujimalo by ma ako je mozne ze v Chorvatskom Grobe, kam zachadza linka c.53 tri tyzdne maju dve zastavky a na kazdej je automat na listky? Vo Vajnoroch je jeden automat a styri autobusove linky a na Ciernej Vode kde ma linka 53 konecnu nie je ani jeden a doprava tu jazdí nespocetne roky.
TeBeCe: hmm to je fakt zaujimave.. ked na to kliknem, tak sa to zhaluzi na tej chybovej hlaske, ale ked kliknem do priestoru pre URL a zmacknem enter (cim sa zatvarim ze som to tam kvazi napisal a nebolo to ako hyperlink), tak mi to uz ide :-))
Prijemnu prechadzku v lesoparku pocas krasnej slnecnej jesennej nedele vam zela DPB...
PS: A nezabudnite si vziat so sebou plynove masky! Click here or here...
Macko Usko nie je blbec, lebo je prihlaseny z dial-upu (195.168.62.179 dial3-179.ba.nextra.sk). A takych je tu viac - napr. Peto, spokojny citatel & pod. Nuz co, za vsetko hovori to, ze je radsej v anonymite ako keby mal svoj nazor prezentovat ako 'znama tvar', takze zrejme nebude vsetko s kostolnym poriadkom s tymi jeho myslienkami
Juro: No jo, je to sila...Len by som chcel vedet ci je to uz kompletny zoznam, co sa uz nebude menit, tz ci je to uz 100% ce na tychto tratiach sa prestane premavat (Os)...
Ja som z vazky preco??
Ale urcite nie som macko usko...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0